دیدار رییس فدراسیون رزمی با فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز

دیدار رییس فدراسیون رزمی با فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز

نیروی انتظامی استان البرز به حمایت از رزمیکاران این استان اشاره کرد و لازم دانست از تمامی ظرفیتها برای حمایت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی صبح امروز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه 1402 با حضور در مقر نیروی انتظامی استان البرز با سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه یوسف بهتری، گزارشی از سبک ها و رشته های تحت پوشش این فدراسیون و جایگاه مناسب استان البرز در هیات استانی و عملکرد آن در سال های گذشته ارائه کرد.

در ادامه سردار هداوند، فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز نیز به جایگاه اجتماعی استان البرز اشاره کرد و این استان را با میانگین سنی جوان یاد کرد. و ورزش بویژه ورزشهای رزمی را کمکی در جهت حفظ پویایی جوانان و نوجوانان عزیز این استان دانست.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز  به همراهی نیروی انتظامی در کنار مردم اشاره کرد و برای کمک به ورزش در این استان استفاده از تمام ظرفیتها را لازم دانست .

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=38778
  • کد خبر : 38778

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته