دوره مربیگری و داوری یونگ مودو در استان فارس برگزار شد

دوره مربیگری و داوری یونگ مودو در استان فارس برگزار شد
تلاش خواهیم کرد دوره های فنی و عملی یونگ مودو را در سال آینده  در سطح کیفی بالاتر برگزار نمائیم

دوره مربیگری عملی،داوری و فنی یونگ مودو با حضور متقاضیان از استانهای تهران و فارس به میزبانی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان فارس برگزار گردید.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ، دوره از مربیگری و داوری ، با تدریس اساتید دکتر کیوان دهناد بنیان گذار و رئیس یونگ مودو ایران و محمد رضا اوجی دبیر یونگ مودو در بخش داوری و آیین نامه ها و  محمد مهدی خوشی مسئول یونگ مودو استان تهران در بخش فنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دکتر کیوان دهناد بنیانگذار و رئیس یونگ مودو ایران اعلام کرد:

با توجه به توسعه یونگ مودو در سطح استان های کشور و ضرورت به روز شدن دانش فنی مربیان و داوران دارای مدرک در سطح کشور جهت ارائه آموزش استاندارد ، دوره مربیگری  عملی درجه ۳ ،۲ و ۱ داوری درجه ۳ و ۲ و فنی دان یک الی ۵ بمدت ۲ روز بصورت آنلاین و آفلاین در بستر فضای مجازی برگزار و کلیه شرکت کنندگان دانش خود را با آخرین تغییرات ایین نامه ها  بروز نمودند.

رئیس و بنیانگذار یونگ مودو ایران  اضافه کرد:

با رایزنی انجام شده با فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی تلاش خواهیم کرد دوره های فنی و عملی یونگ مودو را در سال آینده  در سطح کیفی بالاتر برگزار نمائیم و برنامه ریزی های مناسب در این خصوص توسط هیأت رئیسه سبک انجام شده است که در سال آینده برابر با تقویم اجرایی این دوره ها بصورت توجیهی و فنی جهت اعضاء یونگ مودو کشور که در شهرستانها و استان ها فعالیت دارند برگزار گردد.

دکتر کیوان دهناد درخاتمه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل برگزاری و شرکت کنندگان  خصوصاً یونگ مودو استان تهران و هیأت های انجمن های ورزشهای رزمی استان تهران و فارس در این دوره افزود : پس از عادی شدن وضعیت کشور از نظر شیوع بیماری برگزاری مسابقات انتخابی تیم منتخب کشور را نیز در دستور کار داریم و کلیه مربیان و متقاضیان  شرکت در مسابقات به منظور تشکیل تیم منتخب می تواند در این مسابقات حضور یابند و برای سربلندی ایران عزیز تلاش نمایند.

 

ورزشهای رزمی رزمی اخبار رزمی آموزش

 

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12571
  • کد خبر : 12571

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته