دوره داوری و مربیگری کاراته با تدریس رییس شورای داوران آسیا برگزار شد

دوره داوری و مربیگری کاراته با تدریس رییس شورای داوران آسیا برگزار شد

کلاس آموزش کوچینگ برای مربیان و آموزش قوانین داوری کاراته برای مربیان کاراته با مدرسی آقای منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، کلاس آموزش کوچینگ و آشنایی با قوانین جدید فدراسیون جهانی برای مربیان سراسر کشور همزمان با سمینار آموزشی قوانین داوری کاراته در سال ۲۰۲۴ با هدف تقویت و پیشرفت سطح فنی داوران و مربیان کاراته با مدرسی آقای منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 در سالن همایش بین المللی کتابخانه ملی تهران برگزار شد.
این دوره از کلاش آموزشی با حضور داوران و مربیان از سراسر کشور برگزار شد، و طبق اعلام یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، چون مقدمات حضور آنلاین برای برخی عزیزانی که امکان حضور را نداشتند میسر نشد، فیلم کامل این کلاس بعدا به صورت لینک دانلود و تماشا برای آنها ارسال خواهد شد.
مراسم آغاز این کلاس با سید حسن طباطبایی حضور ریاست فدراسیون کاراته و کیکاووس سعید سرپرست نایب رییس و یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری و دیگر مسئولین این فدراسیون همراه بود.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=43941
  • کد خبر : 43941

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته