دعوت از دو بوکسور تبریزی به اردوی تیم ملی

دعوت از دو بوکسور تبریزی به اردوی تیم ملی

مهدی پرویزی و امین مجنونی از استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان در حالی از 14 آذر تا 4 دی ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می شود که مهدی پرویزی و امین مجنونی از استان آذربایجان شرقی به همراه 20 ملی پوش دیگر در این اردو حضور خواهد یافت.

پرویزی یکی از بوکسورهای خوب استان آذربایجان شرقی میباشد که در رقابتهای کشوری به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان دعوت شد.

امین مجنونی قهرمان اول بوکس ایران در وزن 86 کیلوگرم ( که امسال هم به مسابقات جهانی ازبکستان اعزام شده بود ) در وزن 81 کیلوگرم به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه خواهد شد.

قابل ذکر میباشد امین مجنون قبلا در وزن 86 کیلوگرم حضور داشت که بخاطر عدم المپیکی بودن این وزن، به 81 کیلوگرم آمده و زنگ خطر را برای دیگر مدعیان این وزن به صدا درآورده است.

اکنون ۲ بوکسور از استان آذربایجان شرقی در ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت تا در مسابقاتی که برای کسب سهمیه المپیک برگزار می شود، شرکت کنند.

اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان در حالی از 14 آذر تا 4 دی ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می شود که مهدی پرویزی و امین مجنونی از استان آذربایجان شرقی به همراه 20 ملی پوش دیگر در این اردو حضور دارند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=40563
  • کد خبر : 40563

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته