خدا بخش : انتقاد از رییس فدراسیون که قول مدال نمیدهد منطقی نیست

خدا بخش : انتقاد از رییس فدراسیون که قول مدال نمیدهد منطقی نیست
اینکه از رییس فدراسیون انتقاد میشود چرا قول مدال نمیدهد ، درست و منطقی نیست و با اصول ابتدایی ورزش و مدیریت سازگاری ندارد، زیرا عواملی هست که از دستیابی و پیش بینی به مدال جلوگیری میکند ، مانند ، مصدومیت ، ناداوری ، و اتفاقات پیش بینی نشده و ... همه در موفقیت یا ناکامی یک ورزشکار تأثیرگذار است.

دکتر رشید خدابخش ، رییس کمیته همکانی فدراسیون کاراته و مدیر اسبق وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان ، در دفاع از رییس فدراسیون کاراته ، قول مدال آوری را غیر منطقی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رزمی نیوز، دکتر رشید خدابخش در گفتگو با خبرگزاری مهر ، ضمن اعلام این مطلب افزود: سید حسن طباطبایی به عنوان رئیس فدراسیون کاراته ، تلاش خود را کرده تا مقدمات لازم برای موفقیت و مدال آوری تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران فراهم آورد. از برپایی اردوهای منظم، فراهم آوردن بهترین امکانات، اعزام تیم ملی به تورنمنت‌های مختلف، گرفته تا تلاش برای برطرف نمودن دغدغه‌های مربیان و ورزشکاران ، بخشی از کارهای صورت گرفته در چند ماه اخیر و در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک بوده است.

وی در ادامه با مثالی زیبا از دیگر ورزشها ، ذهنیت ها را به واقع گرایی نزدیکتر کرد و گفت : یک مثال می زنم. فوتبال برزیل با توجه به قدرت ذاتی اش همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی است؛ با این حال برزیل در همه جام‌های جهانی قهرمان نشده است. آیا درست است رئیس فدراسیون این کشور هر دوره پیش از برگزاری مسابقات قول قهرمانی بدهد؟! جواب منفی است؛ ورزش بالا و پایان دارد و در هر رویداد بزرگی تعداد محدودی مدال بین ورزشکاران تقسیم می‌شود.

خدابخش در پایان گفتگو این نکته را نیز بیان کرد : اینکه از رییس فدراسیون انتقاد میشود چرا قول مدال نمیدهد ، درست و منطقی نیست و با اصول ابتدایی ورزش و مدیریت سازگاری ندارد، زیرا عواملی هست که از دستیابی و پیش بینی به مدال جلوگیری میکند ، مانند ، مصدومیت ، ناداوری ، و اتفاقات پیش بینی نشده و … همه در موفقیت یا ناکامی یک ورزشکار تأثیرگذار است.

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18558
  • کد خبر : 18558

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته