خدابخش: همدلی مسئولین باعث شد برترین فدراسیون در بخش همگانی شویم

خدابخش: همدلی مسئولین باعث شد برترین فدراسیون در بخش همگانی شویم
کمیته همگانی فدراسیون کاراته از ۱۰۰ ، نمره ۹۵ را کسب کرد و عملکرد خیلی خوب را در بین فدراسیون های ورزشی به ثبت رساند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، در تحلیل و بررسی فعالیتهای فدراسیون های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان ، در خصوص عملکرد بخش همگانی فدراسیون ها ، فدراسیون کاراته جزو برترین فدراسیون ها در بخش کمیته همگانی انتخاب گردید و لوح تقدیری نیز به این فدراسیون اعطا گردید.

دکتر رشید خدابخش مسئول کمیته همگانی فدراسیون کاراته در این باره گفت: اعضای کمیته همگانی فدراسیون و مسئولین کمیته های همگانی استان ها و سبک ها فعالیت های خوبی را در زمان شیوع ویروس کرونا انجام دادند و با انجام تمرینات در پارک ها و محیط های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناسبت های مختلف سال باعث دیده شدن بهتر کاراته در بعد همگانی شد.

رئیس کمیته همگانی گفت: در فضای مجازی نیز با راه اندازی هشتگ های مناسب با کاراته و مناسبت ها فعالیت خودمان را افزایش دادیم و عملکرد خیلی خوب ما در ارزیابی وزارت ورزش فقط به خاطر همدلی و همراهی مسئولین فدراسیون، اعضای کمیته و خانواده بزرگ کاراته بوده است.

خدابخش در پایان گفت: امیدواریم با ساماندهی بهتر استان ها و سبک های کاراته در ارزیابی های بعدی بتوانیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم تا همچنان کمیته همگانی فدراسیون کاراته در سال های بعد نیز جزو برترین ها باقی بماند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19138
  • کد خبر : 19138

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته