خدا بخش : مربیان کاراته هر روز آموزش آنلاین دارند

خدا بخش : مربیان کاراته هر روز آموزش آنلاین دارند
به مربیان کاراته در سراسر استانها اعلام کردیم تا میتوانند از طریق ارتباط تصویری در شبکه اجتماعی اقدام به آموزش و تشویق مردم برای تمرین در منزل کنند . اکثر مربیان ما در پیج های شخصی و سازمانی خود به آموزش ورزش و کاراته مشغول هستند .

دکتر  رشید خدا بخش رییس کمیته همگانی فدراسیون کاراته ، در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری رزمی نیوز گفت : ماههاست در تلاش هستیم از طریق فضای مجازی ارتباطمان را با رزمیکاران و خانواده کاراته حفظ کنیم . و به جای رقابتی که صرفا جهت مقایسه توان افراد است رقابت اجتماعی ایجاد کنیم.

خدابخش افزود ، چالش ها و پویش های زیادی از جمله،   وقت ورزش  –  کاراته و خانواده  –  تو هم شروع کن ، و دیگر پویش ها که در سایت رسمی فدراسیون کاراته و  پیج اینستاگرامی کمیته همگانی فدراسیون کاراته اطلاع رسانی و منتشر شده است .

رشید نوربخش

وی در ادامه افزود: به مربیان کاراته در سراسر استانها اعلام کردیم تا میتوانند از طریق ارتباط تصویری در شبکه اجتماعی اقدام به آموزش و تشویق مردم برای تمرین در منزل کنند . اکثر مربیان ما در پیج های شخصی و سازمانی خود به آموزش ورزش و کاراته مشغول هستند .

خود بنده نیز تقریبا هر روز یک کلیپ آموزشی با یک شعار سلامتی ، در فضای  مجازی قرار میدهم تا بقیه مربیان و اساتید تشویق شوند و اطلاعیه های ما را شعار  تبلیغاتی به حساب نیاورند .

 

رشید خدابخش

دکتر خدابخش در پاسخ به سوال رزمی نیوز درمورد برگزاری مسابقات آنلاین حرکات و تمرینات ورزشی گفت : مسابقه و رقابت خوب است و حس بسیار خوبی به شرکت کننده ها میدهد .  ما هم این مسابقات را برگزار کردیم و جزو اولین فدراسیون هایی بودیم که اقدام به پویش و چالش های مجازی کردیم.

اما نباید از تکرار تمرین و ورزش و سلامت در خانه غافل شویم ، رقابت و مسابقه یک بار اتفاق خواهد افتاد و شرکت کننده ها صرفا جهت کسب مقام یا رسیدن به جایزه و یا به رخ کشیدن توانایی هایشان شرکت میکنند . و چه بسا اینکه پس از مسابقه دیگر به این موضوع فکر نکنند و یا افرادی که انتخاب نمیشوند دیگر رقبتی به ورزش نشان ندهند .

البته بنده مخالف برگزاری این نوع مسابقات خصوصا در این شرایط فعلی ( ویروس کرونا ) نیستم . اگر اینکار هر روز یا هفته ای یک یا دو بار باشد خوب است چون باعث میشود همه ورزشکاران به هوای شرکت در چالش یا مسابقه  همیشه تمرین کنند . ولی یک بار در ماه یا یکبار در سال هیچ بازخوردی با توجه به اهداف ورزش و تمرین در خانه و سلامت افراد ندارد .

 

خدابخش رییس کمیته همگانی

استاد خدا بخش در پایان افزود : عملکرد فدراسیون کاراته و کمیته های مختلف آن در ماه های اخیر بسیار خوب بوده است و تقریبا هر هفته وبینارهای مختلف آموزشی و استاژ های فنی توسط همه کمیته های کاراته برای مربیان و هنرجویان و خانواده کاراته برگزار میکنیم .

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10461
  • کد خبر : 10461

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته