خبر کذب مقام سومی ایران در مسابقات جوجیتسو برزیلی

خبر کذب مقام سومی ایران در مسابقات جوجیتسو برزیلی
ظاهرا اعزام این تیم بدون موافقت شورای برون مرزی نیز بوده است , و علیرغم فشار زیاد به شورای برون مرزی باز هم مجوز نداده و در نهایت بدون مجوز راهی مسابقات شده اند. حال با چه و کدام بودجه ای مشخص نیست

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، چندی پیش تیم جوجیتسو برزیلی jjb  ایران برای شرکت در مسابقات امارات اعزام شد که پس از بازگشت ، خبرگزاریها تیم ایران را سوم اعلام کرده بودند در صورتی که اینگونه نبود.

تیم جوجیتسو برزیلی ایران در شهریور ماه 1400 که در رقابتهای جوجیتسو ابوظبی امارات شرکت کرده بود در تمامی استایلها و در رده بندی کلی تیم ها  ششم شد. که این اخبار از سوی برخی خبرگزاریها سوم اعلام شده بود و مسئولین جوجیتسو هم به این موضوع اعتراض نکرده و فرصت را برای افتخار غنیمت شمردند.

قبل از اعزام چند روزی اخبار این اعزام در وب سایت فدراسیون انجمن های رزمی نیز منتشر شد و حتی بازتاب خبری هم در صدا سیما داشت، اما پس از بازگشت و اعلام مقام سومی تیم ایران در این رقابتها حتی وب سایت فدراسیون انجمن های رزمی نیز این بازگشت و مقام را اعلام نکردند.

خبر بازگشت تیم جوجیتسو و مقام سوم را اینجا بخوانید

البته طبق شنیده ها و اعلام خبرگزاری مهر ، ظاهرا اعزام این تیم بدون موافقت شورای برون مرزی نیز بوده است , و علیرغم فشار زیاد به شورای برون مرزی باز هم مجوز نداده و در نهایت بدون مجوز راهی مسابقات شده اند. حال با چه و کدام بودجه ای مشخص نیست. و این موضوع بسیار بحث براگیز و حاشیه ساز است.درمورد تعداد شرکت کننده ها در هر وزن و کسب مقام ها نیز در حال رایزنی با برگزارکننده مسابقات هستیم تا اطلاعات کاملی دریافت کرده و به اطلاع برسانیم.

خبر کذب مقام سومی ایران در مسابقات جوجیتسو برزیلی

پایگاه خبری رزمی نیوز

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=20654
  • کد خبر : 20654
  • منبع : مهر نیوز

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته