خانه ووشو نیاز اساسی هیات ووشو استان اردبیل

خانه ووشو نیاز اساسی هیات ووشو استان اردبیل

استعداد‌های بسیار خوبی در رشته ورزشی ووشو در استان وجود دارد و باید به این استعداد‌ها برای پیشرفت و افتخارآفرین ورزش استان در میادین ملی و بین المللی بها داده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رزمی نیوز از اردبیل، هوشنگ افشار، رئیس هیات ووشو استان اردبیل در جمع خبرنگاران از نبود خانه ووشو در این استان گلایه کرد.

افشار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مسئولان در مورد راه اندازی خانه ووشو فقط قول داده اند و تاکنون هیچ اقدام عملی نشده است و اردبیل بدون خانه ووشو مانده که این امر درشان مدال آوران و قهرمانان ووشو اردبیل نیست.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر خانه ووشو در اردبیل راه اندازی شود تا ووشو اردبیل همچنان به اقتدار و پیشرفت خود ادامه دهد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل ادامه داد: سه سکو در استان وجود دارد و از لحاظ تجهیزات و امکانات رشته ورزشی ووشو با مشکلات زیادی مواجه هستیم و ورزشکاران و مربیان از این موضوع رنج می‌برند.باید حمایت همه جانبه توسط مسئولان از مدال آوران ووشو استان اردبیل انجام شود که متاسفانه حمایت‌های درشان و جایگاه این مربیان و مدال آوران انجام نشده است.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل از برگزاری استعدادیابی رشته ورزشی ووشو در استان خبر داد و گفت: استعدادیابی برای حضور در طرح استعدادیابی زیر۱۶ سال کشور انجام می‌شود.

محمدزاده، مربی ووشو اردبیل نیز گفت: تیم ووشو استان اردبیل برای اولین بار در تاریخ خود توانست مقام نایب قهرمانی کشور را بدست آورد و تاریخ سازی کرد.

او افزود: این تیم در رشته ساندا نیز قهرمان کشور شد و ووشو اردبیل به قطب ووشو کشور تبدیل شده است.

محمدزاده گفت: در مسابقات قشم ووشوکاران اردبیل ۵ مدال کسب کردند و ۷ ووشو کار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=25979
  • کد خبر : 25979

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته