حمزه چیمائف پدیده جدید ام ام ای UFC

حمزه چیمائف پدیده جدید ام ام ای UFC

حمزه چیمائف پدیده جدید مسابقات UFC  جایگزین مبارز قدیمی، حبیب میشود. در روزهایی که اکثر مسابقات ورزشی در جهان همچنان […]

حمزه چیمائف پدیده جدید مسابقات UFC  جایگزین مبارز قدیمی، حبیب میشود.

در روزهایی که اکثر مسابقات ورزشی در جهان همچنان در تعطیلی به سر می برد، سازمان UFC کار خود را آغاز کرده و مبارزه های جذابی را تقدیم مخاطبان خود می کند.

جدیدترین پدیده UFC که با درخشش فوق العاده خود با بزرگان MMA مقایسه می شود، حمزه چیمائف است. این فایتر روسی الاصل که مقیم سوئد است و با پرچم این کشور مسابقه می دهد، در ۲۶ سالگی توجه همه طرفداران MMA در جهان را به خود جلب کرده. او عضو تیم آل استار به شمار می رود و مربی اش هم یک ایرانی به نام رضا مددی است.

حمزه چیمادف
حمزه که کار خود را از مبارزه های در قفس در امارات آغاز کرد، حالا یکی از فایترهای سرشناس در UFC به شمار می رود. او شنبه شب به مصاف مک‌کی از ایرلند شمالی رفت و در همان ثانیه های ابتدایی حریفش را در گوشه ای از قفس گرفتار کرد. بعد از چند دقیقه با شدت ضربات حمزه مقاومت فایتر ایرلندی شکست و داور رای به پایان مبارزه و برنده شدن چیمائف داد.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=7312
  • کد خبر : 7312

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته