حضور هروی سرمربی تیم ملی کاراته در اردوی تکواندو

حضور هروی سرمربی تیم ملی کاراته در اردوی تکواندو

سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته میهمان اردوی تیم ملی تکواندو و کادر فنی، در خانه تکواندو بود.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز،  سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته دیروز چهارشنبه 3 خرداد ماه 1402 در حالی که تیم ملی تکواندو قرار است به مسابقات جهانی اعزام شود در اردوی تکواندو کاران حضور یافت.

هروی ابتدا به همراه کادر فنی تیم ملی کشورمان پس از ادای احترام به شهید گمنام به اردوی تیم ملی رفت و با اعضای تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

وی طی سخنانی به اعضای تیم ملی گفت: بواسطه دوستی قدیمی با بیژن مقانلو و همچنین سایر عزیزان از جمله نعیما خواجوی علاقمند بودم قبل از اینکه تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود، آمده و لحظاتی در کنار تکواندوکاران باشم. جوانان با آتیه ای در تیم حضور دارند که می توانند هر غیر ممکنی را ممکن کنند. همگی شایسته کسب نتایج درخشانی هستند و اطلاع دارم که در این مدت نیز خیلی زحمت کشیدند.

هروی ادامه داد: سال هاست با مقانلو در ارتباط هستم، وی مربی با دانش و منضبطی است و مطمئن هستم که تکواندو با هدایت او و مدیریت هادی ساعی روزهای خوبی را پیش رو دارد. از شما عزیزان که برای موفقیت سخت تلاش کرده اید می خواهم قبل از شروع مسابقات از خدا بخواهید که هر کس تلاش بیشتری کرده نتیجه بگیرد. این یعنی شما که سخت تمرین کرده اید و روزهای پرفشاری را به لحاظ تمرینی پشت سر گذاشته اید به خواسته خود برسید.

در ادامه این دیدار بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی کشورمان ضمن تشکر از شهرام هروی گفت: حضور این مربی بزرگ و کارنامه دار در اردوی تیم ملی به اعضای تیم ملی انگیزه مضاعفی می دهد تا در رقابت های پیش رو حداکثر توان خود را بگذارند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=37005
  • کد خبر : 37005

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته