جلسه هیات رییسه هیات رزمی آذربایجان شرقی با رییس فدراسیون

جلسه هیات رییسه هیات رزمی آذربایجان شرقی با رییس فدراسیون
رونمایی از لوگوی جدید و معرفی نایب رییس بانوان و اهدا احکام هیات رییسه از برنامه های این جلسه بود که انجام گردید.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، اولین نشست رسمی و حلسه هیات رییسه هیات انجمن های رزمی استان آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون و معاونت کل ورزش و جوانان استانبرگزار گردید.

یوسف بهتری رییس فدراسیون

انجمن های ورزشهای رزمی و یوسف جاویدان رییس هیات انجمن های رزمی استان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین این استان hc از جمله معاونت ورزش و جوانان استان ، در این جلسه حضور داشتند.

یوسف بهتری رییس فدراسیون طی سخنانی از اهداف و برنامه‌های آتی این فدراسیون در استان آذربایجان شرقی گفت: در بخشی از سخنانش با تمجید از یوسف جاویدان رییس جدید هیأت استان گفت: امیدوارم با حضور جناب جاویدان بتوانیم شاهد گسترش، پویایی و اوج گیری دوباره ورزشکاران رزمی استان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

در این جلسه یوسف جاویدان

رییس هیأت استانی ورزش های رزمی استان نیز از توجه ویژه ریاست فدراسیون به استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: سعی داریم تا با بهره‌مندی از تمامی داشته هایمان در همه حوزه ها و استفاده از پیشکسوتان، قهرمانان و بزرگان این رشته، تحولی چشمگیر در فعالیت رشته های تحت پوشش انجام دهیم و آذربایجان شرقی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

حسین نجفی قهرمان ارزنده کشورمان

با تشکر از ریاست فدراسیون و رییس جدید هیأت ورزشهای رزمی استان اظهار امیدواری کرد تا در سایه حمایت های بی بدیل فدراسیون و تلاش های مدیریت ورزشی‌ شاهد شکوفایی و درخشش ورزشکاران استان در رقابتهای ملی و بین المللی باشیم. وی با اشاره به اینکه جاویدان بهترین گزینه برای هیات و از بدنه رزمی هست و در این مدت بسیار کوتاه برنامه و کارهای بزرگی صورت گرفته است و انشالله ادامه دار خواهد بود.

شایان ذکر است که احکام مدیریتی منتخبین نیز در پایان این نشست اهدا شد و از لوگوی جدید هیأت که یکی از اقدامات ریاست جدید هیات بود رونمایی گردید،

همچنین در پایان جلسه حکم انتصاب خانم دکتر لمیا میرحیدری بعنوان نائب رئیس هیات از طرف ریاست فدراسیون اهدا شد

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19547
  • کد خبر : 19547

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته