جلسه سبکهای تحت پوشش ووشو با رییس فدراسیون

جلسه سبکهای تحت پوشش ووشو با رییس فدراسیون
در این جلسه عملکرد کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون ووشو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و خط مشی‌های مورد نظر برای آنها تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو با سبکهای زیرمجموعه این فدراسیون دیروز سه‎شنبه 5 بهمن ماه 1400 در محل آکادمی ملی ووشو جلسه داشت.

در این جلسه ،صدیقی مباحث مورد نظر فدراسیون در راستای پیشبرد اهداف مختلف، افزایش جمعیت کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون ووشو و همچنین مواردی از قبیل توسعه همگانی، مسئولیت اجتماعی و بالا بردن کیفیت آموزش را مطرح و از روسای کمیته‌ها خواست با کیفیت بالاتری این مسائل را پیگیری کنند.

همچنین عملکرد کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون ووشو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و خط مشی‌های مورد نظر برای آنها تشریح کرد.

زهرا ناطقی نائب رئیس امور بانوان، قاسم بختیاریان سرپرست دبیرکلی، امین دهقان رئیس کمیته آموزش، خانی رئیس کمیته مسابقات و سرلک دبیر کمیته آموزش و دیگر مسئولین نیز در این جلسه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23207
  • کد خبر : 23207

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته