تکذیب خبر کناره گیری مجدد نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته

تکذیب خبر کناره گیری مجدد نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته

امینی استعفا نداده است، چرا از خود فدراسیون سوال نمیکنید؟

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، در پی انتشار خبر کناره گری مجدد اشرف امینی نایب رییس بانوان در فدراسیون کاراته، طی تماسی با محسن آشوری نایب رییس فدراسیون کاراته در مورد صحت این موضوع و انتشار اخبار ان در رسانه ها، این موضوع را تکذیب کرد.

محسن آشوری به خبرنگار رزمی نیوز گفت:

قبلا سو تفاهماتی در این مورد بوجود امده بود که طی جلسه ای با خانم امینی مشکلات و سوتفاهمات برطرف گردید. و حتی وی در مساقات جهانی ترکیه تیم ملی را همراهی کردند و در این رقابتها نیز حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه عده ای با شایعه سازی سعی در برهم زدن ارتباط بین کاراته کاران دارند و این خبر که خانم امینی در مسابقات انتخابی تیم ملی در هفته گذشته حضور نداشته به علت کسالتی که داشتند و با بنده نیز درمیان گذاشتند در مسابقات حضور نداشتند.

نایب رییس فدراسیون کاراته اظهار داشت: خانم امینی همچنان در فدراسیون هست و خبر کناره گیری مجدد وی شایعه ای از سوی حاشیه سازان است و بهتر است رسانه ها قبل از درج هر خبری ابتدا از خود فدراسیون استعلام بگیرند.

آشوری در پاسخ به این سوال که چرا درمقابل حاشیه سازان و توهین کنندگان به شخص خود شما سکوت کرده اید گفت: من بیست و چند سال است به این حواشی عادت کرده ام گاهی اوقات پاسخ دادن زیاد مهم نیست، کار و فعالیتهای یک شخص نشان دهنده عملکرد اوست.یک سال و نیم است به فدراسیون بازگشتم و میبینید که هم حواشی کم شده است و هم اتحاد بین مسئولین و مربیان بیشتر شده است و اعتراضها کاهش یافته است و این فقط مربوط به حضور بنده نیست همه کادر فدراسیون با هم در این زمینه زحمت کشیده اند.

ویی در پایان اشاره ای به انتخابات پیش روی فدراسیون کاراته نکرد و ترجیح داد مانند همیشه سکوت کند و صحبت درمورد انتخابات را به صلاح ندانست و اعلام کرد احتمال دارد برخی فکر کنند استفاده تبلیغاتی میکنیم.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28649
  • کد خبر : 28649

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته