تقدیر فدراسیون موی تای جهانی از موی تای بانوان ایران

تقدیر فدراسیون موی تای جهانی از موی تای بانوان ایران
ایران نخستین فدراسیون و انجمن ملی بود که با هماهنگی فدراسیون جهانی و شخص استفان فوکس دبیرکل و خانم سوگلسی رییس کمیسیون‌بانوان ایفما یونیفرم مخصوص زنان خود را طراحی کرد و این پوشش الگویی شد برای کشورهای اسلامی و‌ الهام بخش برابری جنسیتی در موی تای دنیا.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، فدراسیون جهانی موی تای از برنامه ریزی و پوشش جنسیتی و اعزام بانوان موی تای ایران به مسابقات قدردانی کرد.

فدراسیون بین‌المللی موی‌تای (IFMA) با انعکاس گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران در بخش بانوان تمجید کرد.

در این گزارش آمده است:

انجمن موی تای ایران با مدیریت آگاهانه جواد نصیری به عنوان یکی از اعضای شورای ریاست فدراسیون جهانی و مشارکت کامل کمیته ملی المپیک ایران برنامه راهبردی هشت ساله ای را تدوین و اجرا کرده و این برنامه چشم انداز و محور توسعه موی تای بانوان در ایران بوده جایی که نه تنها تعداد ورزشکاران این حوزه رشد کرده بلکه حضور بانوان در سکوهای جهانی ارتقا داشته و مهمتر اینکه در تربیت داوران و مربیان زن عملکرد قابل توجهی داشته است.

به طرز قابل تحسینی موی تای ایران یکی از موفق ترین کاروان های اعزامی بانوان را در مسابقات جهانی ترکیه و آسیایی امارات داشت که اجرای صحیح و دقیق برنامه های آموزشی مدون باعث ارتقاء دانش و تجربه بین‌المللی بانوان شد.

در این گزارش به نوع پوشش بانوان موی تای کار ایرانی اینگونه اشاره شده: ایران نخستین فدراسیون و انجمن ملی بود که با هماهنگی فدراسیون جهانی و شخص استفان فوکس دبیرکل و خانم سوگلسی رییس کمیسیون‌بانوان ایفما یونیفرم مخصوص زنان خود را طراحی کرد و این پوشش الگویی شد برای کشورهای اسلامی و‌ الهام بخش برابری جنسیتی در موی تای دنیا.

انجمن ‌موی تای ایران اعتقاد دارد بسیار مهم است تا مطمئن شویم رشد و ارتقاء در مسیر جنبش المپیک و ایده‌آل هایش است. برابری جنسیتی یکی از اهداف مهم نه تنها به عنوان بخشی از اهداف برنامه توسعه پایدار سازمان ملل، بلکه از اهداف ایفما نیز است و به همین دلیل از صمیم‌ قلب به موی تای ایران برای کار فوق العاده هدایت تغییرات مثبت اجتماعی و تاثیرات آن در رشد ورزش در آینده نزدیک تبریک می گوییم.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19442
  • کد خبر : 19442

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته