تقدیر از بانوان فدراسیون انجمنهای رزمی به مناسبت روز مادر انجام شد

تقدیر از بانوان فدراسیون انجمنهای رزمی به مناسبت روز مادر انجام شد

مراسم تجلیل وتقدیر از همکاران و بانوان شاغل در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و بزرگداشت مقام شامخ زن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت زن مراسمی با هدف تقدیر و تجلیل از زحمات بانوان همکار در فدراسیون با حضور سید مجید زارعیان سرپرست، اعظم صفری نایب رئیس دوم، علی صدیقی دبیر کل فدراسیون و حجت الاسلام سید داود افضلی در سالن جلسات برگزار گردید.

مجید زارعیان سرپرست فدراسیون ضمن تبریک فرارسیدن روز زن گفت: سازمان ها و فدراسیون ها به ویژه فدراسیون رزمی سعی در بهره بردن از مشارکت و حضور بانوان در تمامی عرصه های اداری، مدیریتی داشته است و معتقد است بانوان نقش پررنگ در حیطه کاری به دلیل مسئولیت پذیری شان دارند.

افضلی مشاور فرهنگی فدراسیون نیز پس از شادباش روز زن و قدردانی از زحمات بانوان این سرزمین بیان کرد: بدون شک زنان این سرزمین از مقام بسیار بالایی برخوردار هستند و قدردانی از آنها وظیفه مردان می باشد.

در ادامه این مراسم اعظم صفری نایب رئیس دوم فدراسیون هم با تبریک این ایام افزود: بانوان ما افتخار آفرینان کشورمان در تمامی عرصه های فرهنگی،اجتماعی و علمی و ورزشی هستند. حضور پررنگ زنان از عرصه خانه و خانواده به جامعه تسری پیدا می کند.

در پایان علی صدیقی دبیر کل فدراسیون مقام والای زنان را غیرقابل وصف قلمداد کرد و گفت: حضور زنان در عرصه های اجتماعی پررنگ ترشده و پا به پای آقایان نقش به سزایی در اقتصاد خانواده دارند.

در پایان این مراسم، از سوی سرپرست، نایب رییس دوم و مشاور فرهنگی فدراسیون لوح تقدیر و هدایایی به بانوان شاغل در فدراسیون اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=41022
  • کد خبر : 41022

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته