تقاضای مسئولین ورزش افغانستان از فدراسیون کونگ فو ایران

تقاضای مسئولین ورزش افغانستان از فدراسیون کونگ فو ایران
دان 8 افتخاری از سوی ریاست فدراسیون کونگ و ایران به کریمی نایب رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان اهدا شد و تفاهم نامه همکاری ورزشی بین کمیته ملی المپیک افغانستان و فدراسیون کونگ فو و هنرهای نیز به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی رزمی نیوز به نقل از فدراسیون کونگ فو ، صبح امروز مسئولین کمیته ملی المپیک افغانستان از فدراسیون کونگ فو دیدن کردند و با مسئولین این فدراسیون جلسه ای برگزار کردند.

محمد یونس  دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان به همراه پوپلزی و محمدهاشم کریمی و عبدی افتخاری از اعضای این کمیته در دیدار با سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی، و رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو ایران ، جلسه ای مشترک برگزار کردند و تقاضای توسعه و آموزش های مختلف این ورزش را در کشورشان خواستار شدند.

در حاشیه این جلسه تعدادی از رزمیکاران افغانستان تبعه ایرانی به اججرای فرم و نایش های ویزه ای کردند . و در آخر نیز دان ۸ افتخاری از سوی ریاست فدراسیون کونگ و ایران به کریمی نایب رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان اهدا شد و تفاهم نامه همکاری ورزشی بین کمیته ملی المپیک افغانستان و فدراسیون کونگ فو و هنرهای نیز به امضا رسید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18885
  • کد خبر : 18885

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته