تعلیق جودوی ایران برداشته شد بدخواهان ضربه فنی شدند

تعلیق جودوی ایران برداشته شد بدخواهان ضربه فنی شدند
فدراسیون جودو و مسئولین ورزش، عاملین تعلیق جودو ایران و خائنین به وطن را ضربه فنی کردند و بازی سیاسی آنسوی آبها با یک ورزشکار تازه قهرمان و کم تجربه را با شکست مواجه کردند.

جودی ایران از تعلیق درآمد ، خبری که ضربه فنی را به بدخواهان کشور و ورزش جودو زد.

به گزارش خبری رزمی نیوز ، فدراسیون جودو و مسئولین ورزش، عاملین تعلیق جودو ایران و خائنین به وطن را ضربه فنی کردند و بازی سیاسی آنسوی آبها با یک ورزشکار تازه قهرمان و کم تجربه را با شکست مواجه کردند.

براساس هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که بعمل آمد دیوان داوری ورزش طی رأیی که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ صادر نمود رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر کرد بمنظور بررسی های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع گردد.

بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد کرد.
فدراسیون جودو بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت های رییس محترم کمیته‌ملی المپیک و همراهی های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مسیر تحقق این‌ پیروزی بزرگ حقوقی ورزشی اعلام می دارد.
آرش میراسماعیلی
رییس فدراسیون جودو
جمهوری اسلامی ایران

پایگاه خبری رزمی نیوز این پیروزی بزرگ را که بیشتر بازی سیاسی برای تضعیف ورزش ایران بود را به فدراسیون جود و جامعه ورزشی تبریک عرض میکند.

 

ورزشهای رزمی رزمی اخبار رزمی آموزش رزمی

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12611
  • کد خبر : 12611

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته