تبریک فدراسیون جهانی موی تای به فدراسیون مستقل ایران

تبریک فدراسیون جهانی موی تای به فدراسیون مستقل ایران
جواد نصیری به عنوان نخستین رئیس فدراسیون موی تای جمهوری اسلامی ایران در این مسئوایت قرار دارد.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، رییس فدراسیون موی تای جهانی ، مستقل شدن موی تای ایران و تشکیل فدراسیون( غیر دولتی) موی تای ایران را  تبریک گفت.

فدراسیون جهانی موی تای (ایفما) در وب سایت خود چنین منتشر کرد: موی تای یکی از ورزشهای پیشرو در جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته بوده و موی تای ایران ویترینی از برخورداری ارزشهای المپیک، برابری و عدم تبعیض به طرق مختلف تحت ریاست جواد نصیری  بوده است.

موی تای ایران به یکی از قدرتمندترین فدراسیون‌های ملی بدل شده که برابری جنسیتی را به نمایش گذاشته و در تمامی رویدادهای اخیر بین المللی موی تای، برابری ۵۰ درصدی را نه تنها در تعداد ورزشکاران، بلکه در مربیان و داوران اعزامی به نمایش گذاشته است. سال ۲۰۲۱ سال ویژه ای بود زیرا سمیه خزایی مربی تیم ملی موی تای زنان ایران با رأی جامعه جهانی موی تای به عنوان مربی سال انتخاب شد.

این دقیقاً مطابق با دستورالعمل ۵+۲۰۲۰ کمیته بین المللی المپیک IOC بوده و اینک فدراسیون موی تای ایران گام نهایی را در جهت تطبیق با ایفما از طریق تغییر اساسنامه و عنوان انجمن به فدراسیون مستقل انجام داد.

مجمع عمومی موی تای ایران متشکل از نمایندگان تمامی استان‌های ایران متفقا رأی به این تغییرات مهم دادند و همچنین جواد نصیری به عنوان نخستین رئیس فدراسیون موی تای جمهوری اسلامی ایران در این مسئوایت قرار دارد. فدراسیون مستقل موی تای، مسیر را برای بسیاری رویدادهای آتی از قبیل مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی و حضور در «ورلد گیمز» هموار خواهد کرد. ایفما این لحظه تاریخی را تبریک می‌گوید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23338
  • کد خبر : 23338

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته