برگزاری مجمع عمومی عادی هیات بوکس استان آذربایجان شرقی

برگزاری مجمع عمومی عادی هیات بوکس استان آذربایجان شرقی

مجمع عمومی عادی هیات بوکس استان آذربایجان شرقی به ریاست ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان روز یکشنبه 12 آذر 1402 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، مجمع عمومی عادی هیات بوکس استان آذربایجان شرقی به ریاست ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان روز یکشنبه 12 آذر 1402 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس هیات بوکس استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از اقدامات هیات استان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جامعه ورزشی ضمن تاکید بر حمایت کامل از ورشکاران اعلام کردند برای داشتن ایران قوی بایستی ورزش قوی داشته باشیم و تاکید ویژه ای برای توسعه ورزش در کشور داشتند.

وی در ادامه افزود: شنیدن افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه های بین المللی بسیار قابل افتخار و تمجید بوده و امیدوارم بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران باشیم‌.

ستوده نژاد خاطر نشان کرد: توجه به شهرستان ها و برگزاری دوره های آموزشی از جمله انتظارات اداره کل ورزش و جوانان بوده و امیدوارم رئیس هیات استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

برگزاری مجمع عمومی عادی هیات بوکس استان آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=40522
  • کد خبر : 40522

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته