برنامه ریزی برای انجمن های رزمی

برنامه ریزی برای انجمن های رزمی

همایون خرم نایب رییس فدراسیون انجمن های رزمی اعلام کرد: در مورد اینکه نگاه فدراسیون انجمن های  ورزش های رزمی […]

همایون خرم نایب رییس فدراسیون انجمن های رزمی اعلام کرد:

در مورد اینکه نگاه فدراسیون انجمن های  ورزش های رزمی به تمامی رشته‌ها این مجموعه همچون پدر خانواده است، یادآور شد: از تمامی ۱۲۰ رشته حمایت کنیم. برخی در حوزه قهرمانی و برخی نیز در بخش همگانی برجسته‌تر‌‌ند. در بُعد قهرمانی فقط تفاوت‌ها کمی آشکارتر می‌شود. رشته‌هایی که مدال رسمی دارند، فدراسیون از بُعد قهرمانی توجه بیشتری به آنها دارد. این موضوع به خاطر اهمیت مدال آوری، طبیعی است ولی معنی‌اش‌ این نیست که به سایر رشته‌ها نگاهی نداشته باشیم.

همایون خرم

وی خاطرنشان کرد: در بُعد قهرمانی برخی رشته ها مدالهایی دارند که برای آنها برنامه جدا داریم و سازمان تیم ملی برای آنها فعال است. در روانشناسی، تغذیه، کنترل وزن و تمرین های انفرادی و اردویی که دارند، نظارت کامل بر آنها انجام می‌دهیم.

خرم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی، جامعه بزرگی‌ست، اظهار داشت: ۱۲۰ رشته‌ را تحت پوشش داریم که علاقمندان فراوانی عاشق این رشته‌ها هستند. وظیفه ذاتی ما هم توسعه و رشد این رشته‌هاست که باید در ابعاد همگانی و قهرمانی برای آنها برنامه داشته باشیم. این برنامه‌ها نیاز به سخت‌افزار، نرم‌افزار و دانش دارد. در این مجموعه به دنبال این هستیم که این نیازها را تکمیل یا ارتقا بدهیم.

خبرهای رزمیرزمی نیوز

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=7533
  • کد خبر : 7533

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته