بررسی شرایط تیم ملی کاراته در کمیته فنی فدراسیون

بررسی شرایط تیم ملی کاراته در کمیته فنی فدراسیون

جلسه كميته فني فدراسيون كاراته امروز به منظور بررسي شرايط تيم هاي ملي كاراته برگزار شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز یکشنبه ۴ تیرماه 1402 با حضور اعضا و سید حسن طباطبایی در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

در این جلسه چگونگی برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کاتا و کومیته در دو بخش اقایان و بانوان مورد بررسی قرار گرفت و هریک از اعضا به تشریح ابعاد فنی و ضعف و قوت انتخابی های تیم ملی پرداختند.

همچنین در این جلسه اعضای کمیته فنی نقطه نظرات خود را درباره بازیهای اسیایی و شرایط فنی تیم ملی را به رییس فدراسیون کاراته اعلام داشتند.

در پایان این جلسه مقرر شد با شروع دور جدید اردوهای تیم ملی اعضای کمیته فنی در تمرینات حاضر و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان کاراته باشند.

لازم به یاداوری است که ️مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روز های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می شود. همچنین رقابت های کاراته در بازی های آسیایی هانگژو چین طی روز های ۱۳ الی ۱۵ مهر و قهرمانی جهان نیز طی رو های ۲ الی ۷ آبان در بوداپست مجارستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=37847
  • کد خبر : 37847

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته