بازگشت شهربانو منصوریان به ووشو / ابهام در قوانین تعهدات موی تای

بازگشت شهربانو منصوریان به ووشو / ابهام در قوانین تعهدات موی تای
گفته میشود انجمن موی تای المپیکی شده است ، و رزمیکاران زیادی به این رشته روی آوردند ، اما واقعیت مهم این است که ورزش موی تای به عضویت در کمیته المپیک درآمده است و هنوز به بازیهای المپیک راه نیافته است و قطع یقین سالهای زیادی باید در انتظار باشد. همانطور که ووشو از سال 2002 نیز به عضویت کمیته المپیک درآمده است ولی هنوز به بازیهای المپیک راه نیافته است.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، با توجه به شروع لیگ ووشو ، و حضور شهربانو منصوریان به عنوان سرمربی تیم ووشو سپاهان و پیوستن وی به انجمن موی تای خبرگزاریها را وادار به انتشار خبرهای ضد و نقیض کرده است.

چندی پیش شهربانو منصوریان طی قراردادی به انجمن ملی موی تای پیوست و اینطور مه در قوانین موی تای آمده است ، افرادی که با موی تای همکاری دارند اجازه فعالیت در رشته های دیگر را ندارند. بر همین اساس احتمالا در قرارداد همکاری منصوریان و انجمن موی تای نیز این ماده درج شده است.

حال با شروع لیگ ووشو و احتمال همراهی منصوریان با تیم ووشو سپاهان ، آیا مسئولین موی تای عکس العملی نشان خواهند داد یا خیر فعلا مشخص نیست و بیشتر خبرگزاریها به همین موضوع عکس العمل و عدم تعهد منصوریان به قرار دادش صحبت کرده اند.

گفته میشود انجمن موی تای المپیکی شده است ، و رزمیکاران زیادی به این رشته روی آوردند ، اما واقعیت مهم این است که ورزش موی تای به عضویت در کمیته المپیک درآمده است و هنوز به بازیهای المپیک راه نیافته است و قطع یقین سالهای زیادی باید در انتظار باشد. همانطور که ووشو از سال ۲۰۰۲ نیز به عضویت کمیته المپیک درآمده است ولی هنوز به بازیهای المپیک راه نیافته است.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=20233
  • کد خبر : 20233
  • منبع : تسنیم

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته