انجمن کیک بوکسینگ منحل اعلام شد

انجمن کیک بوکسینگ منحل اعلام شد

فعالیت هر گونه تشکیلات رزمی با نام انجمن کیک بوکسینگ غیر مجاز بوده و متولی فعالیت کیک بوکسینگ در قالب سبک و سازمانها، فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی میباشد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، طی نامه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، فعالیت انجمن ملی کیک بوکسینگ ج.ا.ا غیر مجاز اعلام گردید.

وزارت ورزش صراحتا اعلام کرده است، فعالیت هرگونه تشکیلات ورزشی با نام انجمن کیک بوکسینگ و یا انجمن ملی  کیک بوکسینگ در ایران وجاهت قانونی نداشته و غیر مجاز میباشد. و فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی نسبت به غیر فعال کردن و حذف این انجمنها اقدام نماید.

همچنین با توجه به خروج انجمن کیک بوکسینگ واکو از فدراسیون انجمنهای ورزشی، مجوز این انجمن نیز باطل گردیده است و تا تصمیمات نهایی وزرات ورزش و جوانان در مورد تکلیف رشته پرطرفدار کیک بوکسینگ، فعالیت این رشته در قالب هر انجمنی غیر قانونی است و فقط سبکها و سازمانهای زیرمجموعه فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی که مجوز آنها صادر شده است مجاز به فعالیت میباشند.

انجمن کیک بوکسینگ در دوره های مختلف ریاست فدراسیون بنا شد، که فاقد اساسنامه و محوریت فعالیت بود، در سال 1381 در دوره ریاست آقای الیاس حضرتی در فدراسیون رزمی، تشکیلاتی با نام “سازمان کیک بوکسینگ” تشکیل گردید تا جهت برگزاری مسابقات بین سبکها، با هدف انتخاب یک تیم واحد برای اعزام به رقابتهای بین المللی، و برگزاری دوره های مختلف داوری، مربیگری، بازآموزی یکپارچه سبکها با استانداردهای جهانی، آموزشهای مشترک بین سبکها و برگزاری لیگ کیک بوکسینگ بهره برداری شود.

با تغییر ریاست فدراسیون، این سازمان نیز به فراموشی سپرده شد و در دوره های بعدی تصمیم به تشکیل انجمن ملی  کیک بوکسینگ گردید که تا این زمان فعالیت چندانی از این انجمن دیده نشد و صرفا عده ای با دریافت مدارک و احکام امتیازات ویژه ای نصیبشان گردید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=38176
  • کد خبر : 38176

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
مشارکت در
اطلاع از
guest
2 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته