انجمن کیک بوکسینگ ایران INKA

انجمن کیک بوکسینگ ایران INKA
یکی از برنامه های این انجمن برگزاری لیگ برتر کیک بوکسینگ در کشور میباشد که پیش بینی میشود بازخورد بی سابقه ای را رقم بزند. زیرا به غیر از رزمیکاران ، مردم عادی نیز از تماشای مسابقات این سبک ورزشی لذت میبرند.

انجمن کیک بوکسینگ ملی ایران ،فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رزمی نیوز، انجمن کیک بوکسینگ ایران که زیر نظرفدراسیون ورزشهای رزمی فعالیت دارد،باهدف ساماندهی وارتقا این رشته ورزشی در کشور تشکیل گردید. رشته ای که علاقمندان بسیاری رادر ایران و سراسر دنیا دارد. با توجه به اینکه بالای ۱۰۰ سبک رزمی با عناوین مختلف کیک بوکسینگ در ایران فعالیت دارد ، لازم بود تا انجمنی برای ساماندهی این رشته پرطرفدار تشکیل شود. چه بسا اینکه با این حجم بسیار ، خلاء فدراسیون کیک بوکسینگ نیز احساس میشود.

انجمن ملی کیک بوکسینگ

آقای عباس مولوی به عنوان ریاست انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران در اقدامات اولیه، تیمی متشکل از پیشکسوتان، قهرمانان، کارشناسان و مدیران برتر ورزشی راجهت پیشبرد اهدا این انجمن در چارت سازمانی خود منصوب کردند. یکی از برنامه های این انجمن برگزاری لیگ برتر کیک بوکسینگ در کشور میباشد که پیش بینی میشود بازخورد بی سابقه ای را رقم بزند. زیرا به غیر از رزمیکاران ، مردم عادی نیز از تماشای مسابقات این سبک ورزشی لذت میبرند.

به زودی شاهد پیشرفت این رشته و سبک ورزش رزمی ، که قدمت رسمی ۲۵ ساله در ایران دارد، خواهیم بود.

پایگاه خبری تحلیلی ورزش های رزمی ، رزمی نیوز
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18629
  • کد خبر : 18629

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته