انجمن موی تای از فدراسیون انجمنهای ورزشی جدا و مستقل شد

انجمن موی تای از فدراسیون انجمنهای ورزشی جدا و مستقل شد
بر اساس قوانین فدراسیون موی تای جهانی هرگونه فعالیت اعضای ایفما به‌عنوان زیرمجموعه در هر فدراسیونی، با لغو عضویت و تعلیق آن عضو همراه خواهد بود.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، انجمن موی تای کشور به ریاست جواد نصیری ، رسما از فدراسیون انجمن های ورزشی جدا شد و به صورت مستقل در قالب انجمن فعالیت میکند.

جواد نصیری در این باره گفت: طبق اساسنامه ایفما، تمامی تشکیلات ملی عضو، باید از استقلال فنی و اجرایی برخوردار بوده و مستقیماً با فدراسیون بین‌المللی موی‌تای فعالیت کنند.براین اساس، هرگونه فعالیت اعضای ایفما به‌عنوان زیرمجموعه در هر فدراسیونی، با لغو عضویت و تعلیق آن عضو همراه خواهد بود.

جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد این انجمن به‌عنوان انجمنی مستقل، غیردولتی و غیرانتفاعی در تعامل با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فعالیت خواهد کرد.

احتمال فدراسیونی شدن موی تای بیشتر شد.

پیش از این انجمن ساواته ایران نیز به شکلی مشابه و در راستای رعایت منشور المپیک، اساسنامه‌های جهانی، آسیایی و ملی رسماً عدم فعالیت خود به‌عنوان زیرمجموعه در سایر فدراسیون‌ها را اعلام کرده و از استقلال فنی و عملکردی خود خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=22893
  • کد خبر : 22893

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته