انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران در ستاد انتخاباتی رییسی

انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران در ستاد انتخاباتی رییسی
مهم نیست که من سمت داشته باشم یا خیر ، هدف حمایت از فردی اصلح است ، من سعی کردم مدیران انجمن و افراد زبده ای را به ستاد معرفی کنم تا با تخصص هایی که دارند مشغول خدمت باشند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، محمد رضا اطمینانی نایب رییس انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران در گفتگویی با خبرنگار رزمی نیوز ، خبر از پیوستن این انجمن به ستاد مرکزی انتخابات مردمی دکتر رییسی داد.

اطمینانی در این باره گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دکتر مولوی ریاست انجمن و ستاد مرکزی انتخابات مردمی فرزندان راستین ایران زمین (فراز)، انجمن ملی کیک بوکسینگ نیز به جمع حامیان دکتر رییسی پیوست.و بسیاری از مدیران انجمن نیز ابلاغیه خود را در سمت های مختلف دریافت کردند. امیدواریم بتوانیم در این راه قدمی برداشته باشم.

مهندس محمدرضا اطمینانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره سمت خودشان گفت: مهم نیست که من سمت داشته باشم یا خیر ، هدف حمایت از فردی اصلح است ،من سعی کردم مدیران انجمن و افراد زبده ای را به ستاد معرفی کنم تا با تخصص هایی که دارند مشغول خدمت باشند.

لازم به ذکر است که مهندس اطمینانی عضو شورای مرکزی و راهبردی و دبیر ورزشکاران و جوانان ستاد مرکزی انتخابات منصوب شدند.

مهندس اطمینانی

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=18948
  • کد خبر : 18948

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته