انتخابی درون اردویی تیم ملی کوراش در بجنورد برگزار شد

انتخابی درون اردویی تیم ملی کوراش در بجنورد برگزار شد

مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، وبه نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین شنبه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.

در پایان انتخابی درون اردویی در بخش بانوان در وزن ۵۲ کیلوگرم «لیلا سیاوشی» از همدان و «عسل کلامی» از سمنان، در وزن ۷۰ کیلوگرم، «دنیا آقایی» از سمنان، «طاهره آذرپیوند» از کهکیلویه و بویراحمد و «ریحانه گیلانی» از تهران و در وزن ۸۷ کیلوگرم «زهرا باقری» از لرستان، «ملیکا امیدوند» از تهران و «سمانه خجسته» از مازندران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در بخش آقایان در ۶۶ وزن کیلوگرم «قاسم نوری زاده» از لرستان، «مجید وحیدبریمانلو» از خراسان شمالی، در وزن ۸۱ کیلوگرم «محمد محمدی بریمانلو» و «رامین احمدزاده» از خراسان شمالی و در وزن ۹۰ کیلوگرم «صادق آذرنگ» از خراسان شمالی، «مسعود قوی بازو» از خراسان رضوی و «محمد سعیدی مدنی» از تهران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

معرفی نفرات برگزیده به ستاد مسابقات آسیایی انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=37060
  • کد خبر : 37060

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته