ام ام ای غیر مجاز این بار مسابقات نونهالان بدون مجوز

ام ام ای غیر مجاز این بار مسابقات نونهالان بدون مجوز
متخلفین MMA باید معرفی شوند تا رزمیکاران و والدین در دام آنها گرفتار نشوند. عدم معرفی ، قطعا ذهنیت ها را به سمت مسئول سبک بودن و دوستی و ارتباطات سیاسی و ورزشی میبرد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، متاسفانه مجددا شاهد برگزاری مسابقات خطرناک ام ام ای غیر مجاز (بدون مجوز) و غیر رسمی، توسط افرادی در کرمانشاه، در رده سنی نونهالان و نوجوانان بودیم.

فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در این باره اعلام کرد: شواهد و مدارک دال بر تخلفاتی همچون برگزاری مسابقات بدون مجوز از مراجع قانونی، برگزاری مسابقه در محیط کاملا غیر ورزشی و غیر استاندارد، عدم حضور داوران رسمی، عدم حضور واحدهای نظارتی و حراستی، عدم حضور پزشک و آمبولانس در محل مسابقه و شرکت نونهالان و نوجوانان در این مسابقات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که دو هفته گدذشته، مشابه این مورد را در خراسان رضوی ، شاهد بودیم که توسط بازرسی فدراسیون و نیروی انتظامی، از برگزاری این مسابقات جلوگیری شد.

نکته مهم مسابقات غیر مجاز

نکته مهمی که در این موارد وجود دارد این است که در برخی از این مسابقات افراد و مسئولین ورزشی و فدراسیونی و روسای سبکها نیز حضور دارند و بعضا با آرم و لوگوی فدراسیون انجمنهای رزمی نیز بنر تبلیغاتی نصب میکنند، اما تا کنون هیچ نتیجه ای از رسیدگی به این موارد اعلام نشده است.

اعتقاد ما بر این است که این افراد باید معرفی شوند تا رزمیکاران و والدین شناخت کاملی از این افراد داشته باشند تا مجددا در دام آنها گرفتار نشوند. عدم معرفی این افراد، قطعا ذهنیت ها را به سمت مسئول سبک بودن و دوستی و ارتباطات سیاسی و ورزشی میبرد. MMA ورزش بسیار خطرناکی است و هیچ کسی مسئولیت خطرات جانی ورزشکار را به عهده نمیگیرد.

غیر مجاز ام ام ای

جهت ورود به اینستاگرام رزمی نیوز کلیک کنید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=24621
  • کد خبر : 24621

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته