امیر علی اکبری در مقابل حریف روسی خود ناک اوت شد+ فیلم

امیر علی اکبری در مقابل حریف روسی خود ناک اوت شد+ فیلم
امیر علی اکبری جزو اولین نفرات و مبارزان در ایران بود که وارد رشته هنرهای رزمی ترکیبی شد اما عملکردی که او در دو مبارزه اخیر داشته است بسیار دور از انتظار با چیزی بوده که او بیان کرده و باید دید چه آینده ای در انتظار او در این سازمان است.

به گزارش واحدخبری رزمی نیوز،امیر علی اکبری مبارزکشورمان دررقابتهای MMA درسازمان ONE CHAMPIONSHIP  مغلوب حریف روسی خودشد.

این دومین مبارزه علی اکبری دراین سازمان بودکه درهر دومبارزه تن به شکست سنگینی داد.

حریف روسی امیر علی اکبری دراین مبارزه با مشت های سهمگین خودتوانست مبارزایرانی را از پای دربیاوردو بعد از زدن چندین ضربه،علی اکبری تعادل خود را ازدست داد و ناک اوت شد. و داور بعد از دو دقیقه و 57 ثانیه پایان این مبارزه را اعلام کرد.درحالی که علی اکبری تقریبا کارخاصی در این دیدارنکرد.

او قبل از این دیدار که گفته بود او در این سازمان رقیب ندارد،اما کمتراز دو دقیقه ناک اوت شد.

برخی از رزمیکاران در فضای مجازی اقدام به تحقیر علی اکبری کرده اند و او را مغرور خوانده و اعتقاد دارند.دیگر به درد اینکار نمیخورد.و مبارزات قبلی اش نیز در حدمسابقات و سازمانهای آماتور بوده که برنده شده است.و از وقتی وارد سازمان نیمه حرفه ای یا به قولی حرفه ای شده دوبار مسابقه داده وهر دوبار،ناک اوت شده است.

با توجه به بالا رفتن سن و وزن وی بعید است بتواندپیشرفتی داشته باشدو چنانچه درمبارزه بعدی نیز نتواند تیجه کسب کند ازدنیای مبارزات کنار برود.

امیر علی اکبری جزو اولین نفرات ومبارزان درایران بودکه وارد رشته هنرهای رزمی ترکیبی شد.اما عملکردی که او در دو مبارزه اخیر داشته است،بسیار دور از انتظار با چیزی بوده که او بیان کرده و باید دید چه آینده ای در انتظار او در این سازمان است.

با این باخت دست او از رسیدن به کمربند قهرمانی سنگین وزن نیز کوتاه ماند.

لحظه ناک اوت شدن امیر علی اکبری را در ویدئو زیر ببینید

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=20666
  • کد خبر : 20666

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته