امیر ارجمند رییس هیات رزمی زنجان شد

امیر ارجمند رییس هیات رزمی زنجان شد
مجمع انتخاباتی هیات رزمی زنجان امروز با حضور مسئولین برگزار گردید و امیر ارجمند به ریاست این هیات انتخاب گردید.

مجمع انتخاباتی هیات رزمی زنجان امروز با حضور مسئولین برگزار گردید و امیر ارجمند به ریاست این هیات انتخاب گردید.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از فدراسیون رزمی ، امروز شنبه ۹ اسفند ۹۹ این مجمع  با حضور سه کاندیدا امیر ارجمند، علیرضا بهاری و جعفر رستم خانی برگزار شد. امیر ارجمند با کسب ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی زنجان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:

ویروس کرونا امروز در جهان همه برنامه ها را تحت تأثیر قرار داده است و ورزش نیز از این مورد مستثنی نبوده است. پس از رایزنی های بسیار و تدوین پروتکل های ویژه مجوز فعالیت رشته های غیر برخوردی داده شده است. وی با بیان اینکه اداره کل تمامی حمایت های مربوط به هیات های شهرستانی را از طریق رؤسای ادارات شهرستانی پرداخت می کند تأکید کرد: رؤسای هیات های شهرستانی باید ارتباط تنگاتنگی با رؤسای ادارت شهرستانی داشته باشند و برنامه ها و عملکرد خود را به آن ها ارائه دهند تا براساس ارزیابی میزان عملکردشان حمایت شوند. خلیلی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود همدلی و همکاری در هیات ها اظهار داشت: برخورداری از اخلاق پهلوانی ویژه ی رشته های سنتی نیست بلکه باید مرام تمام ورزشکاران و سرلوحه امور آن ها قرار گیرد.

همچنین یوسف بهتری در این مجمع گفت :

استان زنجان باید بیشتر با فدراسیون در ارتباط باشد و نظم و نظام بیشتری در فعالیت های خود داشته باشد، اگر فقط بخشی از پتانسیل ورزش های رزمی زنجان به فعل درآید فداسیون خواهد درخشید. شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ورزش و امکان ورزشی فرصتی شد تا ساماندهی در امور ورزشکاران در فدراسیون انجام دهیم. سایتی مبتنی بر آموزش مربیان و ورزشکاران و آمار آن ها طراحی شده که می تواند نظم و انسجام بیشتری به برنامه های فدراسیون و ورزشکاران بدهد و می تواند منبع درآمد پایداری برای هیات ها نیز باشد. وی با بیان اینکه کارت های اعتباری ویژه ای در این سایت قرار داده شده است تصریح کرد: با استفاده از این کارت ها ورزشکاران، مربیان، رؤسای هیات ها و کارمندان فدراسیون می توانند خرید های بی بهره انجام دهند.

 

ورزشهای رزمی رزمی اخبار رزمی آموزش

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12574
  • کد خبر : 12574

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته