افتتاح خانه ووشو شهرستان بشاگرد

افتتاح خانه ووشو شهرستان بشاگرد
در حاشیه این مراسم رئيس فدراسيون ووشو گفت: حدود 40 روز پيش که به اين مناطق سفر کرديم؛ بررسي هاي زيادي را صورت داديم و پيگيري خوبي صورت گرفت.

خانه ووشو شهرستان بشاگرد امروز با حضور رییس فدراسیون ووشو و دیگر مسئولین این شهرتان رونمایی شد.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، آئین رونمایی از طرح خانه ووشو امید بشاگرد امروز سه‌شنبه ۱۲اسفند ماه ۹۹ در آکادمی ملی ووشو برگزار شد.

در این مراسم که عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، حسین اوجاقی و زهرا ناطقی نایب رئیس فدراسیون، مسئولین شهرستان بشاگرد و دوگنویر، روسای سبک‌ها، کمیته‌ها و ورزشکاران این رشته حضور داشتند، از ماکت خانه ووشو بشاگرد رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم رئیس فدراسیون ووشو گفت: حدود ۴۰ روز پیش که به این مناطق سفر کردیم؛ بررسی های زیادی را صورت دادیم و پیگیری خوبی صورت گرفت. الحمدالله خدا هم با ما یار بود. دوستان خوبی پای کار آمدند و به ما کمک کردند. قطعه زمینی به کمک شورای روستا در روستای دوگنویرمشخص شد. طرحی آماده شد برای امید، برای آینده ای بهتر، برای تربیت قهرمانانی بزرگ از دل منطقه که امروز از آن رونمایی شد.در حاشیه این مراسم مستند کوتاهی از ووشو در بشاگرد برای حضار پخش شد.

 

ورزشهای رزمی رزمی اخبار رزمی آموزش

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12630
  • کد خبر : 12630

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته