اعلام حمایت مالی صالحی امیری از تیم ملی جودو

اعلام حمایت مالی صالحی امیری از تیم ملی جودو

دیدار صالحی امیری و آرش میر اسماعیلی، در آستانه اردوی مشترک جودو ایران و عراق.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، دیدار و گفتگو کرد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان صبح امروز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه 1401 با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که دیروز سه شنبه ششم اردیبهشت 1401 و در آستانه اعزام تیم ملی جودو کشورمان به مسابقات و اردوی مشترک با عراق و روسیه، انجام گرفت، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت های مالی و معنوی این کمیته از تیم های ملی جودو اعزامی به مسابقات خبر داد.

همچنین در این دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک به صورت رسمی حضور تیم ملی جودوکشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی(قونیه) را اعلام کردند و برای مردان و بانوان جودوکا کشورمان در این رقابت ها آرزوی موفقیت کردند.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه حضور داشت و از اعزام تیم ملی جودو به بازی های کشورهای اسلامی ابراز خوشحالی کرد.

لازم به ذکر است، مسابقات بین المللی و اردوی مشترک عراق با حضور 9 کشور از 21 اردیبهشت ماه 1401 در شهر بغداد برگزار خواهد شد وسابقات جایزه بزرگ جودو روسیه طی روزهای 16 تا 18 اردیبهشت ماه سال 1401 در شهر خاباروفسک کشور روسیه و در ورزشگاه لنین برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها با پاداش نقدی همراه خواهد بود.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=26403
  • کد خبر : 26403

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته