اعضای کمیته پاراکاراته فدراسیون کاراته معرفی شدند

اعضای کمیته پاراکاراته فدراسیون کاراته معرفی شدند

اعضاي كميته پاراكاراته فدراسيون معرفي و احكام خود را دريافت كردند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه کمیته پاراکاراته امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون، کیکاوس سعیدی نایب رئیس و یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون و مجید صافی رئیس کمیته پاراکاراته برگزار شد و در پایان نیز اعضای این کمیته احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

اعضای کمیته پاراکاراته فدراسیون به شرح زیر هستند:
ریحانه نصیری، علی ذوالفقاری نایب رئیس بانوان و آقایان، دکتر مهیار مرتضوی کمیته پزشکی، احد شاهین، دکتر فریبرز داور پناه، میلاد صافی، علی محمد کریمی، مرتضی زمانی، دکتر رقیه رجب زاده، ژیلا حاجی زاده به عنوان اعضا و همچنین حمیرا شرافتی نیز به عنوان دبیر این کمیته منصوب شد.

در این جلسه مقرر شد اساسنامه این کمیته آماده و ارائه گردد و همچنین از برنامه های ارائه شده این کمیته در این جلسه، پیگیری و برگزاری یک دوره مسابقه سراسری تحت عنوان جشنواره برای سبک های کنترلی و آزاد و همچنین برنامه ریزی برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده می توان اشاره کرد.

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=42661
  • کد خبر : 42661

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته