برگزاری اولین آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان سبکهای آزاد کاراته

برگزاری اولین آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان سبکهای آزاد کاراته

مراسم تجلیل از استاد یوسف شیرزاد بنیانگذار کیوکوشین کاراته در ایران و آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان سازمان سبکهای آزاد کاراته برگزار گردید.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، مراسم تجلیل از  استاد یوسف شیرزاد و پیشکسوتان مربیان و قهرمانان سبکهای آزاد کاراته روز گذشته 9 خرداد 1401 با حضور مسئولین فدراسیون کاراته و رییس سازمان سبکهای آزاد برگزار گردید.

این مراسم به پیشنهاد و تلاشهای احمد شقاقی بنیانگذار و ریاست سازمان سبکهای آزاد کاراته و تایید و حمایت فدراسیون کاراته با دعوت از روسای سبکهای آزاد کاراته و قهرمانان و مربیان و پیشکسوتان، در آکادمی کمیته ملی المپیک انجام گردید.

احمد شقاقی

ابتدا احمد شقاقی  ریس این سازمان، ضمن خوش امد گویی به مدعوین، از زحمات و همکاری روسای سبکهای آزاد تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری و دوستی و اتحاد بیشتر بین سبکها و روسا و اعضا شد.

شقاقی در ادامه از استاد یوسف شیرزاد بنیانگذار کیوکوشین در ایران یاد کرد و برپایی این مراسم را به جهت تقدیر و تشکر و قدردانی از این استاد بزرگ کاراته اعلام کرد.

یوسف شیرزاد بنیانگذار کیوکوشین در ایران، مدتی است در بستر بیماری به سر میبرد ، در این مراسم به علت کسالت و بیماری  حضور نداشتند.

یوسف شیرزاد

در ادامه مراسم نایب رییس فدراسیون کاراته نیز صحبتهایی ارائه کردند و سپس روسای سبکها پیشنهادات  خود را ارائه کردند. که در انتها ریاست فدراسیون کاراته ، به تمامی سوالات و پیشنهادان روسا پاسخ دادند.

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در این مراسم اعلام کرد به زودی مسابقات کاراته وان برای سبکهای آزاد را نیز برگزار خواهیم کرد، تا شناسایی بیشتری از قهرمانان و استعدادهای کاراته آزاد بدست آوریم. و همچنین قصد داریم کمیته فنی این سازمان را تشکیل بدهیم.

پس از صحبتهای ریاست فدراسیون ، آیین تجلیل از استاد یوسف شیرزاد برگزار گردید و هدیه ای به رسم یاد بود به نماینده استاد شیرزاد که خودشان به دلیل بیماری حضور نداشتند اهدا گردید.

در انتها مراسم آیین تقدیر و تشکر از اساتید و پیشکسوتان و مربیان و قهرمانان سبکهای آزاد کاراته با اهدا لوح تقدیر انجام شد.

اسامی قهرمانان:

محمد شقاقی ، موسی باقری ، اکبر عباسی ، پویا صالحی ، امیر حمزه فتحی ، امین عظیمی ، مهرداد رمضانی ، اصغر جباری ، شهرام شیروانی ، حسین اشرفی ، یوسف رسولی ، ابوذر غفاری

اسامی مربیان :

داود دانشفر ، کامبیز نظری ، امیر هوشنگ شاه قعله ای ، محمد رضا اطمینانی ، محمد رضا صالحی ، محراب زارع ، محمد صالحی

 

تجلیل از کاراته آزاد

آیین تجلیل از قهرمانان

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=26783
  • کد خبر : 26783

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته