انتخابی تیم ملی کاراته با شرایط آسان و برابر برگزار میشود

انتخابی تیم ملی کاراته با شرایط آسان و برابر برگزار میشود
اینکه میگویند تیم ملی انتخاب و اردو تشکیل شده اشتباه است، این اردوی انتخاب گروه اول ( قهرمانان ) است،و انشالله انتخاب گروه دوم ( همه کاراته کاران) نیز برگزار خواهد شد. اصلا نگران نباشید. گروه دوم امتیازی هم که نسبت به بچه های تیم ملی دارند این است که بدون قهرمانان در رقابتها شرکت میکنند و این کار آنها را آسانتر میکند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفتگویی تلفنی با پایگاه خبری رزمی نیوز ، اعلام کرد کاراته کاران نگران مسابقات انتخابی نباشند ،حتما برگزار خواهد شد.

هروی در ادامه افزود : تیتری که در مورد انتخابی تیم ملی کاراته درج شده بود  شبهاتی را بوجود آورده بود که دلخوری برخی کاراته کاران را در بر داشت . ما برای اینکه شرایط مسابقات و رقابتها برای کاراته کاران آسانتر شود و بتوانند خودشان را نشان بدهند ، قهرمانان سال قبل و رنکینگ داران را جدا کردیم که فرصتی برای ارز اندام دیگر کاراته کاران باشد و در اولین مبارزه به قرعه قهرمانان نخورند و حذف نشوند. این امتیازخوبی برای این عزیزان است.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد : ما قهرمانان را به اردو دعوت کردیم که یک گام جلوتر باشیم و یکی دو روز در اردو انتخابی را برگزار میکنیم . این انتخابی نهایی نیست ، اجازه بدهید واضح تر بگویم ، یک انتخابی بین همه کاراته کاران برگزار میشود یک انتخابی هم بین قهرمانان سال گذشته . و در نهایت نفرات برتر هر دو گروه به اردو دعوت میشوند و در اردو پس از انتخاب نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد که برای شرکت در مسابقات آبان ماه اعزام شوند.

هروی در پاسخ به سوال ما که امکان برگزاری مسابقات سراسری وجود دارد یا خیر گفت : اگر ستاد کرونا اجازه بدهد حتما سراسری برگزار خواهیم کرد . اما پیشنهاد فدراسیون این است که هر استان رقابتهای خود را برگزار و نفرات برتر را معرفی کند کند که بهتر و مطمعن تر است . و ما انتخابی را به صورت استانی و با جمعت کمتری برگزار خواهیم کرد. این به نفع همه خواهد بود. تمامی این شرایط ها و چند مرحله بودن انتخابی به خاطر شرایط کرونا میباشد.

شهرام هروی در پاسخ سوال ما که آیا این درست است که انتخاب تیم ملی گزینشی و دست چین شده است گفت: اگر قرار بود دست چین باشد ۱۰ نفر را انتخاب میکردیم و تمام میشد، ما هر شخصی را که فکر کردیم این حق اوست در انتخابی شرکت کند را دعوت کردیم و دعوت از ۵۰ نفر دستچین شده نیست. و این حق را به دیگر کاراته کاران هم دادیم که در مسابقات انتخابی کشوری شرکت کنند و امتیازی هم که نسبت به بچه های تیم ملی دارند این است که بدون قهرمانان در رقابتها شرکت میکنند و این کار آنها را آسانتر میکند. به نظر شما کجای اینکار دست چین شده است ؟

وی در پایان افزود ، به خاطر اینکه زمان زیادی برای تشکیل تیم ملی نداریم تصمیم گرفتیم ابتدا انتخابی نفرات برتر را شروع کنیم و سپس انتخاب کشوری را انجام بدهیم.

اینکه میگویند تیم ملی انتخاب و اردو تشکیل شده اشتباه است، این اردوی انتخاب گروه اول ( قهرمانان ) است،و انشالله انتخاب گروه دوم ( همه کاراته کاران) نیز برگزار خواهد شد. اصلا نگران نباشید.

لازم به ذکر است ، کاراته کارانی که در بخش صدای رزمی از ما درخواست توضیحاتی در این رابطه از سوی فدراسیون کاراته خواستار بودند ، امیدواریم مصاحبه ما و صحبتهای سرمربی تیم ملی قانع کننده باشد. سعی کردیم طبق اصول اخلاقی و مطبوعاتی خودمان ، مصاحبه حول محور همین مسئله باشد و به حواشی و مشکلات قبلی اشاره نکنیم تا حاشیه ای در آستانه المپیک درست نشود.به امید موفقیت کاراته کاران در المپیک توکیو.

 

مطلب پبشنهادی را بخوانید ←  شیوه جدید انتخابی تیم ملی کاراته و اعتراض و خشم کاراته کاران

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19421
  • کد خبر : 19421

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
مشارکت در
اطلاع از
guest
1 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته