کمک 20 میلیاردی استاندار اردبیل به تکواندو

کمک 20 میلیاردی استاندار اردبیل به تکواندو

در دیدار ظهر دیروز رئیس فدراسیون تکواندو با استاندار اردبیل، ضمن قول مساعد جهت تجهیز خانه تکواندو این استان، تفاهمنامه رقابت های بین المللی «جام صوفیه» امضا گردید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در کنار هیات همراه ظهر دیروز سه شنبه 22 خرداد ماه 1403 پس از مجمع انتخاباتی هیات تکواندو اردبیل، با سید حامد عاملی استاندار اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.

ساعی در دیدار با استاندار اردبیل گفت: از زمان حضور من در فدراسیون تحرکات خوبی در استان ها ایجاد شده است اما برای ارتقای این مهم هنوز تلاش لازم است. مطمئنا نبود خانه مستقل و مجهز تکواندو در استان اردبیل مهمترین مشکل تکواندو اردبیل است. اگر می خواهیم تکواندوی اردبیل حرفی برای گفتن داشته باشد باید خانه تکواندو استان مستقل بوده و دارای تجهیزات کافی و خوابگاه برای برگزاری اردوهای مختلف ملی و بین المللی باشد.

وی از تجهیز خانه تکواندو استان اردبیل خبر داد و گفت: این تجهیز زمانی انجام خواهد گرفت که خانه تکواندو اردبیل از مکان ثابت و مستقل برخوردار باشد.

ساعی از برگزاری اردوهای تیم ملی در اردبیل خبر داد و گفت: این اتفاق زمانی محقق خواهد شد که خانه تکواندو اردبیل دارای فضاسازی مناسب و خوابگاه شایسته تکواندو باشد. اگر همه شرایط در اردبیل محقق شود، تکواتدوی اردبیل با وجود استاد بزرگ بهنام ابرار و مرتضی سلطانی سرمربی اسبق تیم های ملی به یکی از قطب های تکواندو کشور تبدیل خواهد شد.

در ادامه استاندار قول مساعد داد تا با رقم بیست میلیارد ریالی خانه تکواندو اردبیل که با خانه جودو مشترکا در یک مکان است؛ به نفع تکواندو با هدف جداسازی از جودو تجهیز گردد.

همچنین تفاهمنامه رقابت های بین المللی «جام صفویه» به میزبانی استان اردبیل میان هادی ساعی و عاملی به امضا رسید.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: مسابقات جام صفویه با هدف تبیین نقش تاریخی اردبیل به ویژه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی شده است و با برگزاری مسابقات کشتی آغاز و با تکواندو تداوم می یابد.

این مطلب را هم بخوانید:  برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال پسران
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46190
  • کد خبر : 46190

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته