کاراته کاهای راه یافته به اردوی تیم‌ملی دختران مشخص شدند

کاراته کاهای راه یافته به اردوی تیم‌ملی دختران مشخص شدند

پيكارهاي انتخابي تيمهاي ملي كاراته نوجوانان و جوانان دختر دیروز جمعه ۲۵ خردادماه برگزار شد. و نفرات برتر به اردو دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ این رقابتها با حضور افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در سالن شهید کبگانیان تهران انجام شد و در پایان نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

نتایج کسب شده در این دو رده سنی به شرح ذیل است:
در رده نوجوانان؛

صدف حسنلو از تهران با ۳ برد و ۱ باخت، پارمیس علیپور از گیلان با ۳ برد و ۱ باخت، نفرات برتر وزن ۴۷- کیلوگرم مرحله سوم انتخابی تیم ملی شدند و به اردو راه یافتند.

در وزن ۵۳- کیلوگرم، زهرا رضازاده از اصفهان با ۴ برد و سوگند عیاری از تهران با ۳ برد و ۱ باخت به عنوان نفرات اول و دوم موفق شدند به اردوی این وزن راه یابند.

در وزن ۵۹- کیلوگرم، الینا صفاجو از سمنان با ۳ برد و ۱ باخت و محیا نادری از همدان با ۳ برد و ۱ باخت به ترتیب به عناوین اول و دوم دست یافتند و راهی مرحله بعدی اردوی تیم ملی شدند.

در وزن ۶۶- کیلوگرم، مائده نجفی از تهران با ۳ برد و ثنا عنایتی از مازندران با ۲ برد و ۱ باخت به اردو راه یافتند.
همچنین با تصمیم کادر فنی غزل یزدانی که بدلیل مصدومیت در انتخابی حضور نداشت و مهسان خدارحمی از تهران به اردوی تیم ملی دعوت شد.

و در وزن ۶۶+ کیلوگرم، مهلا صداقت از مازندران با ۴ برد و سارا پاداش از قم با ۳ برد و ۱ باخت، نفرات برتر مرحله سوم انتخابی تیم ملی شدند و به اردو راه یافتند.

در رده جوانان؛

در وزن ۴۸- کیلوگرم، غزل فتحی از لرستان با ۲ برد و ۱ باخت، دنیا نوروزی از همدان با ۲ برد و ۱ باخت و دینا ساجدی از فارس با ۲ برد و ۱ باخت نفرات برتر شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
همچنین فاطمه جعفرنژاد که بدلیل بیماری در انتخابی حضور نداشت، با تصمیم کادرفنی به اردوی تیم ملی راه یافت.

در وزن ۵۴- کیلوگرم، ستایش افشار از قزوین با ۳ برد و ۱ باخت و ستایش قانعی از کرمان با ۳ برد و ۱ باخت، عناوین اول و دوم را کسب کردند و موفق شدند به اردوی تیم ملی راه یابند.

ستایش ملایی از گیلان با ۴ برد و ساغرجندقی از سمنان با ۳ برد و ۱ باخت، نفراتی بودند که با برتری مقابل حریفانشان راهی اردوی تیم ملی شدند.

و در ۶۱+ کیلوگرم، مریم گرزین از مازندران با ۳ برد و ۱ باخت و هستی صفی خانی از مرکزی با ۳ برد و ۱ باخت به اردوی تیم‌ملی رسیدند.

این مطلب را هم بخوانید:  اسامی کاتاروها برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46212
  • کد خبر : 46212

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته