نوجوانان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند

  • نویسنده مطلب :
  • 14 تیر 1403 - 12:28
  • کد خبر : 46550
نوجوانان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا، دیروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه_۱۴۰۳ در شهر آلماتی برگزار شد و نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا در حالی از ۱۴ تیرماه به میزبانی کشور قزاقستان آغاز خواهد شد که قرعه کشی مسابقات نوجوانان جودو دیروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه_۱۴۰۳ در شهر آلماتی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

با توجه به قرعه کشی انجام شده،رقابت ها در رده سنی نوجوانان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

قرعه کشی مسابقات به شرح ذیل است:

در وزن ۵۵-کیلوگرم امیرعباس رحیمی دور اول به مصاف « آزاداوف » نماینده کشور ازبکستان خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

در وزن ۶۶-کیلوگرم متین عبادی دور اول به مصاف «عبدالرزوقوف» از ازبکستان خواهد رفت و در صورت پیروزی به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در این رقابت ها دو‌نماینده خواهد داشت. علیرضا نیک سرشت دور اول با قرعه استراحت روبرو شده و در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان برود.
محمد مهدی مظلوم دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف «تورشیزن» از قزاقستان خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار مغولستان و قزاقستان خواهد رفت.

رقابت ها در رده سنی نوجوانان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد و نوجوانان کشورمان ۱۲ تیرماه راهی این قزافستان شده اند.

لازم‌ به ذکر است ، این رقابت ها در رده سنی جوانان نیز طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو پسران کشورمان نیز جهت حضور در این رقابت ها ۱۴ تیرماه راهی آلماتی خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید:  لوگو مسابقات جام جهانی کاراته رونمایی شد
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46550

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته