نفرات دعوت شده به اردوی پاراتکواندو اعلام شد

  • نویسنده مطلب :
  • 04 آبان 1400 - 11:15
  • کد خبر : 21277
نفرات دعوت شده به اردوی پاراتکواندو اعلام شد
نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2021، در روزهای 20 و 21 آذرماه به میزبانی "استانبول" ترکیه برگزار می شود. و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 140، 84 و 50/40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، از سوی سازمان تیم های ملی تکواندو، نفرات دعوت شده به تیم ملی پاراتکواندو جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه اعلام گردید.

بر این اساس : سعید صادقیان پور، علیرضا بخت، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و حامد حق شناس به اردوی تیم ملی پاراتکواندو جهانی راه پیدا کردند. پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی و محمود جعفرزاده به عنوان مربی همراه تیم خواهند بود.

نفرات دعوت شده به اردوی پاراتکواندو بانوان نیز ، رایحه شهاب، فاطمه دودانگه و مهتاب نبوی نیز نفرات دعوت شده به اردو بانوان هستند؛ عاطفه کشاورز سرمربیگری و زهرا حسینی مربیگری این نفرات را برعهده دارد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2021، در روزهای 20 و 21 آذرماه به میزبانی “استانبول” ترکیه برگزار می شود. و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 140، 84 و 50/40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
این مطلب را هم بخوانید:  نوجوانان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=21277

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته