نفرات برتر رقابتهای کاراته زیر 21 سال مشخص شدند

نفرات برتر رقابتهای کاراته زیر 21 سال مشخص شدند

رقابت‌هاي انتخابي زير ۲۱ سال پسران امروز ( سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ) در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفي شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی زیر ۲۱ سال پسران در شرایطی برگزار شد که در هر وزن ۳ کاراته کا موفق شدند پس از کسب موفقیت در مقابل رقبا جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

البته در وزن ۶۷- کیلوگرم عرفان خوش عقیده از استان تهران به دلیل آسیب دیدگی در حین مسابقه و با تصمیم کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نتایج کسب شده امروز در اوزان مختلف به شرح ذیل است:

فرزام صادقی از گیلان با ۲ برد، محمد حسین شیرصفت از فارس با ۲ برد و ۲ باخت، مهیار بهورپور از مازندران با یک برد و ۳ باخت، بعنوان نفرات برتر وزن ۵۵- کیلوگرم در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین بمان زاده از یزد با ۳ برد و بک باخت، شهرام جوانمیری منش از تهران با ۴ برد و ۲ باخت، محمد مهدی برنجی از لرستان با ۳ برد و ۳ باخت، نفرات برتر این وزن بودند که به اردو راه یافتند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، حمیدرضا آژده نیا از استان تهران با ۲ برد، امیررضا برزوی از استان کرمانشاه با یک برد و یک باخت، حسین علینژاد از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت، کاراته کاهای برتر این وزن بودند که موفق شدند به اردوی تیم ملی راه یابند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، محمد عرفان عسگری پور از استان کرمان با ۲ پیروزی، محمد جواد صفری از استان کرمانشاه با کسب ۲ برد کسب کرد و محمد مهدی مقصودی از استان البرز با ۲ برد و یک باخت برترین های این وزن شدند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، سهیل میدان رو از استان آذربایجان غربی با ۲ برد، امیرحسین کولانی از کرمانشاه با ۲ برد، امیرعباس کاوسی با یک برد و یک باخت نفرات برتر راه یافته به اردوی تیم ملی هستند.

و در وزن ۸۴+ کیلوگرم، ابوالفضل نوری از استان مازندران با ۲ برد، علی توکلی از استان تهران با ۲ برد و امیر محمد کاظمی با یک برد و ۲ باخت، نفرات برتر مسابقه انتخابی در این وزن شدند و به اردو راه یافتند.

این مطلب را هم بخوانید:  حضور 6 تکواندوکار در کمپ تمرینی فرانسه
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46185
  • کد خبر : 46185

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته