نفرات برتر انتخابی تیم ملی کاراته معرفی شدند

نفرات برتر انتخابی تیم ملی کاراته معرفی شدند

مرحله سوم مسابقات انتخابي تيم ملي كاراته بزرگسالان دیروز دوشنبه ۲۱ خردادماه در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفي شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان با برگزاری مبارزه در ۶ وزن پیگیری شد تا راه یافتگان به اردوی تیم ملی مشخص شوند.

نتایج کسب شده بدین ترتیب است:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، بهنام دهقان زاده از استان تهران با دو برد و محمدرضا غفوری از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت نفرات برتر این وزن شدند و به اردو راه یافتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی از استان کرمانشاه با ۲ برد و پوریا اقدسی از استان البرز با ۴ برد، یک مساوی و یک باخت بعنوان نفرات برتر این وزن انتخاب شدند.

امیر مهدی زاده از استان قم با ۲ برد، هادی کیانی از استان آذربایجان غربی با ۲برد و نوید رنجبر از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت، نفرات برتر وزن ۶۷- کیلوگرم بودند که موفق به حضور در اردوی تیم ملی شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری از استان قزوین با ۲ برد، مرتضی نعمتی از استان قم با ۲برد و مهدی شهگل از استان همدان با ۲ برد و یک باخت، ۳ نفر برتر این وزن بودند که به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، امیرحسین فداکار از استان تهران با ۲ برد و کیوان بابان از استان کردستان با ۳ برد و یک باخت، راهی اردوی تیم ملی شدند.

و در وزن ۸۴+ کیلوگرم،محمود نعمتی از استان قم با ۲ برد ، مهدی گنج زاده از استان تهران با یک برد، صالح اباذری از استان مرکزی با یک برد و یک باخت و مهدی عاشوری از استان مازندران، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی هستند.

با اعلام کادر فنی، علیرضا حیدری به اردوی تیم ملی دعوت شد.
همچنین سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی هم به دلیل مصدومیت و شرکت نکردن در این مرحله مسابقه انتخابی با تصمیم کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

این مطلب را هم بخوانید:  اسامی کاتاروها برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46176
  • کد خبر : 46176

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته