مجمع عمومی سالیانه هیات جودو کردستان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات جودو کردستان برگزار شد

در ابتدای مجمع ، خزانه دار هیات جودو استان از عملکرد مالی این هیات در سال ۱۴۰۱ توضیحاتی را ارائه کرد که در پایان با رای موافق اعضا مجمع عملکرد مالی هیات جودو استان تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی عادی سالیانه هیات جودو استان کردستان شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه 1403 به ریاست آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، برگزار شد.

آمنه غلام ویسی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع و فرزاد خاکی معاونت توسعه امور‌ ورزش استان نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه حضور داشتند.

جلال کرمی رئیس هیات جودو استان کردستان،مظهر یکتایار دبیر هیات جودو، امیدوفادار رئیس کمیته داوران هیات جودو، پیمان خالدیان رئیس هیات جودو شهرستان بانه،روسای هیات های شهرستان ها، نماینده باشگاه ها،داوران، مربیان و… در مجمع حضور داشتند.

در ابتدای مجمع ، خزانه دار هیات جودو استان از عملکرد مالی این هیات در سال ۱۴۰۱ توضیحاتی را ارائه کرد که در پایان با رای موافق اعضا مجمع عملکرد مالی هیات جودو استان تایید شد.

کرمی در ادامه مراسم مجمع عمومی، در مورد میزبانی استان کردستان برای برگزاری مسابقات منطقه ای نوجوانان و جوانان دختران و پسران و فعالیت جودوکاران استان در مسابقات پیش رو توضیحاتی را ارائه کرد. کرمی در ادامه از کمک مالی پانصد میلیون ریالی رئیس فدراسیون جودو به هیات جودو استان کردستان خبر داد.

غلام‌ ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در صحبت های خود، اظهار داشت: میراسماعیلی افتخار مردم ایران است، خسته نباشید به او در ریاست فدراسیون جودو و همه عزیزان در هیات جودو استان می گویم که برای موفقیت جودو تلاش میکنند. تمام مشکلات و‌ مسائلی که در جلسه مطرح شد را شنیدم، مشکلات در همه رشته های ورزشی و در همه جای کشور و در استان های مختلف وجود دارد و برای حل مشکلات همه باید تلاش کنیم.

وی افزود:همیشه در جمع دوستانه و محافل عمومی صحبت کرده ام و زمانیکه  اسم ورزشکار می آید، این موضوع در ذهن همه ما می آید، یعنی از یک نفر از نظر جسمی سالم است،مردم دار است، جوانمرد و ظلم ستیز است. انصافا میراسماعیلی تمام این ویژگی ها را دارد، به یاد داریم او در المپیک حاضر نشد با نماینده رژیم‌ کودک کش مبارزه کند و آنها را به رسمیت نشناخت، بیشتر این رفتار جنبه اخلاقی و جوانمردی دارد و برای همین است که او امروز تا او در بین کل مردم دنیا ویژه باشد.

.

این مطلب را هم بخوانید:  حضور 6 تکواندوکار در کمپ تمرینی فرانسه
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=45284
  • کد خبر : 45284

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته