سامانه آنلاین ثبت شکایات و بازرسی تکواندو رونمایی شد

  • نویسنده مطلب :
  • 06 تیر 1403 - 12:30
  • کد خبر : 46324
سامانه آنلاین ثبت شکایات و بازرسی تکواندو رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه آنلاین ثبت شکایت و بازرسی هیات تکواندو البرز در برابر دیگان مسئولین،تکواندوکاران و شرکت کنندگان در لیگ منطقه دو پسران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم رونمایی از سامانه آنلاین ثبت شکایت و بازرسی استان البرز برگزار شد.

این مراسم که در حاشیه برگزاری رقابتهای لیگ منطقه دو نونهالان پسر به مرحله اجرایی رسید مدیر کل ورزش ورزش جوانان،قهرمانان رشته تکواندو،کشتی و مسئولین هیات حضور داشتند.

این سامانه در راستای خدمت به جامعه پر افتخار تکواندو البرز راه اندازی گردیده است و مخاطبین می توانند کلیه شکایات،انتقادات،پیشنهادات خود در خصوص مربیان،داوران،تکواندوکاران و حتی عملکرد تکواندو البرز را ثبت و بصورت آنلاین پیگیری نمایند.

پس از اسکن بارکد مورد نظر که به زودی در کلیه باشگاه های سطح استان نصب خواهد شد و ثبت موارد مذکور  بلافاصله در گوشی مسئولین قابل مشاهده خواهد بود و در صورت لزوم  از طریق مسئولین پیگیری یا به شهرستان مربوطه ارجاع داده می شود،تا در مسیر تکریم ارباب رجوع کار راحتتر گردد.

شایان ذکر است این سامانه با همت روابط عمومی استان و حمایت مسئولین به مرحله بهره برداری و رونمایی رسیده است.

بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص طراحی و اجرا این طرح گفت: رشته تکواندو در استان البرز همواره در همه زمینه ها پیشرو بوده است و از مسئولین هیات بابت راه اندازی این سامانه قدرانی نمود.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو نیز در خصوص این سامانه بیان داشت:دلیل ما برای اجرای این سامانه صرفا یافتن اشکال ها و ایرادات موجود نبوده است،خانواده تکواندو می توانند اتفاقات خوب در حوزه مربیان و داوران را نیز به ما انتقال دهند،ضمنا ضمن بررسی مشکلات قطعا اتفاقات خوب نیز مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم بخوانید:  قرعه سخت تکواندوکاران در رقابتهای جهانی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46324

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته