روسیه قهرمان تکواندو ناشنوایان جهان/ ایران دوم شد

  • نویسنده مطلب :
  • 02 آذر 1400 - 10:53
  • کد خبر : 22180
روسیه قهرمان تکواندو ناشنوایان جهان/ ایران دوم شد
تیم تکواندو ناشنوایان بانوان ایران در این رقابتها دوم شدند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان، در بخش زنان، که در تهران در حال برگزاری است، دیروز با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.

در این رقابتها در بهش کیورگی،در گروه زنان، دیروز دوشنبه 1 آذرماه 1400 با حضور 40 تکواندو کار از  9 کشور ایران ، ترکیه، ازبکستان اوکراین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان،کره جنوبی و کرواسی،در چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

تیم تکواندو ناشنوایان روسیه با کسب دو مدال طلا، دو برنز و 301 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کردند؛ تکواندوکاران ایرانی با دو مدال نقره (پرستو باقری – حمیده شعبان پور)، چهار برنز (مرضیه خوش احوال – فاطمه درشتی – نسیبه شهبازی – فاطمه توکلی) و 201 امتیاز نایب قهرمان شدند و اوکراین نیز با یک طلا، یک برنز و 150 امتیاز به مقام سومی رسید.

تیم های ترکیه (دو نقره، یک برنز و 134 امتیاز)، کرواسی (یک طلا و 127 امتیاز)، کره جنوبی (بدون مدال و شش امتیاز)، ازبکستان  (بدون مدال و شش امتیاز)، قزاقستان (بدون مدال و چهار امتیاز) و قرقیزستان (بدون مدال و سه امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا نهم قرار گرفتند.

بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها

بهترین مربی: خگای آندری (روسیه)
بهترین بازیکن: ماتئا کولورا (کرواسی)
بهترین داور: الهه مهربانی (ایران)
بهترین سرپرست: الکساندر زمیچس (اوکراین)

این مطلب را هم بخوانید:  نوجوانان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=22180

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته