دعوت فدراسیون جهانی ووشو از پورغلامی نژاد و شیرازی

  • نویسنده مطلب :
  • 07 تیر 1403 - 10:18
  • کد خبر : 46364
دعوت فدراسیون جهانی ووشو از پورغلامی نژاد و شیرازی

فدراسیون جهانی ووشو از مهردادشیرازی و محمدرضا پورغلامی‌نژاد برای حضور در دوره مربیگری بین‌المللی دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محمدرضا پورغلامی‌نژاد عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی ووشو به همراه سایر اعضا این کمیته مسئولیت سازماندهی و نظارت فنی بر دوره مربیگری بین‌المللی را بر عهده خواهند داشت. در حاشیه این دوره، اجلاس کمیته فنی فدراسیون جهانی انجام خواهد شد که مبحث اصلی آن اصلاح و تغییر برخی از قوانین مسابقاتی تالو و ساندا خواهد بود.

دوره مربیگری بین‌المللی ووشو از ۶ تا ۱۳ تیرماه در شهر جیانگ‌ یئن چین با حضور مربیان واجد شرایط از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

حضور شیرازی در ماکائو

مهرداد شیرازی نائب رئیس کمیته فنی کنفدراسیون ووشو آسیا و رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو با دعوت فدراسیون جهانی ووشو، به جهت بازرسی و نظارت از شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ماکائو، میزبان دهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا و حضور به عنوان مسئول فنی این پیکارهای آسیایی راهی این کشور خواهد شد.

وی همچنین پس از حضور در ماکائو، جهت نظارت بر دوره آموزشی تایچی چوان ، تایچی جین و نان‌چوان راهی شهر جیانگ یئن چین می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید:  قرعه سخت تکواندوکاران در رقابتهای جهانی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46364

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته