ثبت نام کمیسیونهای سه گانه فدراسیون کونگفو

ثبت نام کمیسیونهای سه گانه فدراسیون کونگفو

در راستای اجرای مواد 6 و 8 دستورالعمل تشکیل کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران نسبت به انتخاب اعضای کمیسیون‌های مربوطه در فدراسیون کونگفو تا 10 خرداد ماه اقدام نمایید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کونگفو، ثبت نام جهت کاندیداتوری کمیسیون های سه گانه مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون کونگ فو از روز شنبه 5 خرداد ماه 1403 آغاز و تا 10 خرداد ماه 1403 مهلت ثبت نام دارد.

به همین جهت فدراسیون کونگفو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مدیران، ورزشکاران، داوران و مربیان محترم می‌رساند فدراسیون در نظر دارد در راستای اجرای مواد 6 و 8 دستورالعمل تشکیل کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران نسبت به انتخاب اعضای کمیسیون‌های مربوطه اقدام نماید.

لذا از افراد واجد شرایط دعوت بعمل می‌آید در صورت تمایل به کاندیداتوری کمیسیون‌های مربوطه، از تاریخ 1403/3/05 لغایت 1403/03/10 با حضور در دفاتر هیات‌های استانی، نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک اقدام نمایند.

در ضمن افراد می‌توانند به صورت غیر حضوری و مجازی پس از تکمیل و تایید فرم‌های مربوطه با ورود به سامانه آموزش فدراسیون به آدرس my.ikmaf.ir (پنل کاربری، قسمت دوره‌ها) و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام نمایند.

.

این مطلب را هم بخوانید:  حاجی نجف سرپرست هیات کاراته خوزستان شد
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=45611
  • کد خبر : 45611

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته