تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو اردبیل شد

تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو اردبیل شد

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو اردبیل صبح دیروز برگزار شد و نهایتا تورج خوش روزی به مدت 4 سال ریاست هیات تکواندو این استان را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان اردبیل دیروز سه شنبه 22 خردادماه 1403 به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو،محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، سید حسین عباسی رئیس امور استان ها و مجامع فدراسیون و با حضور اعضای مجمع در مجتمع آموزشی ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد‌.

در این دوره از مجمع انتخاباتی، اسماعیل لطفعلی‌زاده، حبیب زندی و تورج خوشروزی نامزدهای ریاست هیأت تکواندو استان اردبیل بودند و نهایتا تورج خوشروزی با ۳۱ رای از ۳۳ رای به عنوان رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به مدت ۴ سال انتخاب شد. دو عضو صاحب رای از ۳۳ عضو غایب بودند ، لطفعلی زاده انصراف داد و حبیب زندی در مجمع غایب بود.

محمدعلی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان مجمع به شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: منتخب مجمع همانند شهدای خدمت در راه اعتلای تکواندو استان بکوشد. استاندار و نمایندگان اردبیل در مجلس ظرفیت های خوبی برای ارتقای ورزش استان هستند. امیدوارم ساعی و مجموعه فدراسیون تکواندو در کنار اهالی دلسوز این رشته ورزشی در توسعه این رشته به ویژه در اردبیل موفق باشند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز عنوان کرد: تکواندو اردبیل بعد از فوتبال پرطرفدارترین ورزش در استان اردبیل است و این جای خوشحالی دارد. گفتنی است پیشکسوتان مهمترین عامل ارتقای تکواندو هستند و مانند گنجینه ای درخشان بر تارک ورزش بشمار می روند و قطعا از ایشان بهره خواهیم برد.

این مطلب را هم بخوانید:  حاجی نجف سرپرست هیات کاراته خوزستان شد
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46187
  • کد خبر : 46187

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته