به کمک هیات تکواندو البرز 14 زندانی به آغوش خانواده بازخواهند گشت

  • نویسنده مطلب :
  • 06 تیر 1403 - 12:41
  • کد خبر : 46330
به کمک هیات تکواندو البرز 14 زندانی به آغوش خانواده بازخواهند گشت

مراسم گلریزان آزادی زندانیان با حضور مسئولین استانی،فدراسیون،قهرمانان،پیشکسوتان و خانواده تکواندو به مناسبت هفته قوه قضاییه و عید غدیر خم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی با همکاری مشترک فدراسیون تکواندو و هیات تکواندو روز سه شنبه 5 تیرماه 1403 مصادف با عید غدیر و به مناسبت هفته قوه قضاییه در خانه تکواندو استان برگزار شد.

این مراسم با حضور داراب خانی معاونت دادگستری استان البرز،بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز،کارگر مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون، سید بهزاد هاشمی مسئول بسیج ورزشکاران،داود عزیزی معاونت اداره کل ورزش،بهزاد خداداد قهرمان اسبق تکواندو، ابراهیم جوادی قهرمان المپیکی رشته کشتی،حمید کریمی مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان و مسئولین هیات استان به مرحله اجرایی رسید و در نهایت با مبالغ جمع آوری شده 14 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی  طی روزهای آتی آزاد و به آغوش خانواده های خود خواهند بازگشت.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو البرز در طی این مراسم گفت:با توجه با مصادف شدن این مراسم با عید سعید غدیر خم با همکاری فدراسیون بنای برگزاری این برنامه را گذاشتیم تا این مهم به دست جامعه تکواندو رقم بخورد.

داراب خانی معاون دادگستری استان البرز نیز با اشاره به عید سعید غدیر و پیروی از سیره امام علی (ع) که همواره در راه کمک به نیازمندان و مظلومین بود گفت: از این عمل خداپسندانه و زیبا که در هیات تکواندو انجام شد صمیمانه قدردانی می نماییم، و امیدوارم که در  جامعه ورزش که جامعه پهلوانی نیز هست شاهد برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی از این قبیل باشیم.

در ادامه کارگر مسئول کمیته فرهنگی به ایراد سخن پرداخت و گفت: فدراسیون بنای برگزاری این مراسم را در این عید بزرگ قرار داده بود ،زمانی که میزبانی لیگ منطقه دو نونهالان نیز به استان البرز واگذار شد بسیار خرسند شدیم که بتوانیم از پتانسیل های استان البرز در این زمینه استفاده کنیم،از انجاییکه  این استان همواره پیش رو دراولین ها و اجرای برنامه های درجه یک و زیبا می باشد این مهم  را به دستان پرتوان دست اندکاران هیات البرز سپردیم . وی از آزادی 14 زندانی ابراز خوشحالی کرد.

شایان ذکر است در خلال این برنامه تیم های آکادمی علی و آکادمی نظری و اعضاء هیات زورخانه ای و پهلوانی به ارائه نمایش پرداختند.

این مطلب را هم بخوانید:  قرعه سخت تکواندوکاران در رقابتهای جهانی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=46330

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته