اردوی تیم ملی کاراته بانوان برگزار میشود

  • نویسنده مطلب :
  • 17 آبان 1399 - 8:29
  • کد خبر : 10020
اردوی تیم ملی کاراته بانوان برگزار میشود
اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته  گفت : ابتدا قرار است نفرات اصلی با رعایت پروتکل‌ها و تست‌ها به اردو وارد شوند. در ادامه باید ببینیم شرایط ویروس کرونا به چه شکلی پیش خواهد رفت تا اردوها را با نفرات بیشتر و تمرینی ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته اعلام کرد : قرار است یک یا دو هفته پس از آغاز تمرینات تیم ملی کاراته مردان، در آذرماه اردوی تیم ملی کاراته بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شود.

اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته  گفت : ابتدا قرار است نفرات اصلی با رعایت پروتکل‌ها و تست‌ها به اردو وارد شوند. در ادامه باید ببینیم شرایط ویروس کرونا به چه شکلی پیش خواهد رفت تا اردوها را با نفرات بیشتر و تمرینی ادامه دهیم.  سالن شماره ۹  مجموعه انقلاب  نیز در حال تکمیل شدن و در مراحل پایانی قرار دارد. باید آماده سازی سالن تکمیل شود تا بتوانیم تمرینات را در انجا ادامه بدهیم.

امینی در خصوص اینکه آغاز تمرینات ملی پوشان در خارج از تهران منتفی است، گفت: برای اردوی ابتدایی این موضوع منتفی است، اما اگر در ادامه شرایط مساعد باشد تمرینات خود را در خارج از تهران نیز ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اضافه شدن مربی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان عنوان کرد: در حال مذاکره با دو، سه مربی هستیم و هر زمانی روی فرد مورد نظر به جمع بندی نهایی برسیم، اسم او را اعلام خواهیم کرد، اما حضور یک مربی جدید در  کنار سمانه خوشقدم قطعی است و تلاش خواهیم کرد در اردوی آذرماه این مربی حضور داشته باشد.

ورزش رزمی  هنر های رزمی   رزمی  رزمیکاران

این مطلب را هم بخوانید:  قرعه سخت تکواندوکاران در رقابتهای جهانی
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10020

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته